Header Ads

Segmen khas : BEN ASHAARI dan WEECLICKS

Assalamualaikum

Apa khabar rakan-rakan semua, ni first time zira join segmen Ben Ashaari... fuhh, rasa dub dap-dub dap plak join segmen dia sebab Ben adalah blogger yang zira minat. So, bila je zira nampak banner Ben Ashaari zira terus join segmen ni, dah besar Qhaliff sekarang.


soalan : kenapa anda nak menjana pendapatan melalui internet ?

Zira nak menjana pendapatan melalui internet sebab ia 24 jam, bila-bila mana saja semua orang bole tengok.... haaa, lagi satu zira niat untuk mempunyai perniagaan sendiri bila orang dah kenal kita senang la kita nak berurusan dengan mereka dan tiada keraguan untuk membeli barang secara online. lagi pun zira masih baru dalam berblog so, banyak benda yang zira perlu belajar dari blogger lain.

Sekiranya pendapatan online mendapat sambutan itu adalah rezeki yang allah bagi, jadi zira tak terlalu mengharap dengan pendapatan online. Lagipun teknologi semakin canggih yang memudahkan kita mencari rezeki dengan belbagai cara walaupun berada di rumah. Bila zira dekat ofis, zira boleh tambah side income, bukannya nak lepaskan tanggungjawab tapi dekat ofis ni tak banyak keje dari bazir letrik dan on komputer dari pagi sampai petang baik zira blog walking dan berkenalan rakan di alam maya, hehe (^_^).

Sebenarnya tujuan utama berblog nak hilangkan bosan, sambil menyelam minum air. Sapa nak join klik SINI yang tak ada blog pun boleh join jugak klik SINI ikut syarat yang ada.

 Segmen ni ditutup jam 5 petang 20/4/2013 tapi contest di bawah ni berterusan hingga 18/6/2013

good luck (^_^)
terima kasih sudi baca.

6 comments:

  1. singgh follow sini , gud luck :)

    ReplyDelete
  2. Salam ziarah. Nice blog. Done follow you.. jemput dtg sini jgk yep.. http://haziyatulnajihah.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hai! Sy datang dari segmen yang sama..
    done follow you.. follow me back ya! thanks!

    http://www.daliagallery.com/2013/04/ben-ashaari-dan-weeclicks.html

    ReplyDelete
  4. dtg dari segmen yg same. follow sini. lucky no 196. :)

    http://farizafairuz.blogspot.com/2013/04/ben-ashaari-dan-weeclicks.html

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.