Header Ads

enchanteur produk penjagaan badan berasaskan wangian


Sekarang banyak sangat produk di pasaran sampai kita tak tau nak pilih mana satu, dan bila keluar produk baru mesti nak cuba, sedap ke bau minyak wangi ni, deodaran ini tahan lama tak, yang ini atau yang itu kualitinya bagus?

Setiap produk ada kelebihan tersendiri , tapi dari dulu sampai sekarang aku memang setia pakai deodaran Enchanteur, nak tau pasai apa? sebab ia tahan lama bukan itu saja bau yang harum membuatkan aku gemar pakai enchanteur.

Pernah satu hari aku pakai deodaran Enchanteur dekat rumah tapi kakak aku tanya kau pakai perfium apa, nak pergi mana wangi-wangi ni? aku dah blur, kalau duduk rumah, aku tak pakai perfium cukuplah pakai deodaran untuk mengelakkan bau tengik dan hapak dekat badan membazir taw pakai perfium tapi duduk rumah je kalau banyak koleksi perfium lainlah.

itu antara sebab-sebab aku suka pakai deodaran Enchanteur, baunya sangat memukau orang yang berdekatan dengan kita jadi jangan terkejut kalau tetiba ada orang tanya.



Enchanteur paris dapat menyerlahkan personaliti korang ia juga diperkayakan dengan seleksi wangian mewah. 

Tengok kotak pakaging pun nampak menarik dan mewah, setiap perempuan  yang inginkan kesegaran sepanjang hari sesuai guna Enchanteur paris. Selain deodaran enchanteur ada juga losyen atau serum badan, dan semburan pewangi badan. 



Boleh dapatkan 3 variasi yang memukau iaitu:-

ENCHANTEUR PARIS Mon Amie
kalau korang tak tau nak pilih mana satu, ni nak bagi pendapat enchanteurparis mon amie, sesuai di pakai ketika bersama kawan, sebab ia bau yang menyegarkan sesuai di padankan dengan Losyen wangian Formulasi Ringan & Segar (Light & Fresh Parfum Lotion). Double Moisture parfum serum mempunyai Hyaluronic & Minyak Zaitun.

ENCHANTEUR PARIS Belle Amour
Sesuai di pakai semasa keluar dating, senang cakap yang tengah cintan cintun boleh dapatkan enchanteur paris belle amour ia membuatkan korang lebih disayangi dengan bauan yang romantic. 

Losyen wangian pencerah enchanteur paris belle amour 3 kali ganda pencerahan (Triple Whitening Parfum Lotion) yang memberikan manfaat pencerahan kulit dengan segera dan berseri untuk jangka masa panjang, dari 3 agen pencerahan - ekstrak Likoris, ekstrak Sakura dan Vitamin B3.

ENCHANTEUR PARIS Adore

Kalau korang nak ingat balik nostalgia dulu-dulu, kenangan manis masa kecik-kecik boleh guna enchanteur paris adore ia boleh membangkitkan keajaipan yang berkekalan setiap hari. 

Memiliki kulit yang sihat merupakan benteng pertahanan pertama dari kuman, sinar UV dan pencemaran adalah perkara utama yang amat penting. Benda ini amat penting untuk menjaga kulit kita dari sinar matahari yang boleh merosakkan kulit menjadikan ia kering dan tidak bermaya.

Sesiapa yang nak dapatkan produk enchanteur dijual dengan harga rm 7.90 / rm 7.50 (85ml / 100 ml) manakala bagi jenis botol ia dijual pada harga rm18.00 / rm16.95 (275ml / 300ml). Deodoran wangian anti peluh enchanteur paris dijual pada harga rm8.70.
Siapa yang suka haruman Perancis iaitu inspirasi keunggulan setiap pemakai, di reka dengan keunikan tersendiri. Korang boleh dapatkan semua variasi bagi setiap suasana yang berbeza mengikut pendapat yang aku cadangkan tadi.
Maklumat lanjut:

5 comments:

  1. Banyaknya dapat. Ena suka produk enchanteur sebab wangi. Best best best

    ReplyDelete
  2. Enchantuer.... suka EDT dia.... wangi

    ReplyDelete
  3. enchanteur ni dari dulu lagi femes.

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.