Header Ads

Safi shayla syampu wanita bertudung kini di dalam pek fleksi


Kini safi shayla berada di dalam pek fleksi , pakaging terbaru safi shayla nampaknya membuatkan pengguna boleh dapatkannya dengan lebih jimat tanpa kompromi. Aku ni cepat terpengaruh dengan iklan, bila ada iklan safi shayla sesuai untuk rambut wanita bertudung, rasa teruja nak dapatkan syampu ni.

Kalau pakai syampu yang tak sesuai bagi wanita bertudung, rambut akan bau hapak. Bau rambut sendiri pun aku rasa nak pengsan apatah lagi orang lain bau. 

Rambut adalah mahkota setiap wanita kerana setiap helaian rambut yang menawan mampu memberikan keyakinan diri sendiri dan rasa selesa je kepada bila pakai tudung. Rambut yang menawan pasti lahir dari penjaan yang rapi dan baik.



Bagi aku rambut perlu di titikberatkan agar sentiasa dalam keadaan sihat dan bermaya. Selain itu, aku suka kandungan safi shayla ini sebab ada habatus sauda yang banyak manfaatnya untuk kita sebagai pengguna yang bijak.

Kadang tengok ekonomi yang tak menentu, kena berjimat cermat nak pakai syampo tak boleh pakai selalu, pokai duit beri syampo je harga bukan murah makin mahal. Alhamdulillah, safi shayla yang kini mempunyai pek fleksi boleh berjimat sikit dan rambut akan kekal sihat sebab sentiasa menggunakan shampo shayla. 


Pengguna lain perlu dapatkan pek fleksi safi shayla ini, untuk menjimatkan perbelanjaan tetapi masih boleh menggunakan barangan berkualiti untuk kelengkapan keperluan isi rumah. 

Pek fleksi seperti ini juga memudahkan kita membawanya travel kerana ia tidak terlalu berat untuk di bawa. Safi shayla mudah guna boleh di gunakan terus atau digunakan sebagai pek isian semula, atau sebagai pek kembara, ia sentiasa mengekalkan kualiti syampu agar keberkesanan boleh dinikmati pada harga yang lebih jimat.

Inovasi pek fleksi merupakan inovasi pertama dalam industri syampu. Diambil dari perkataan "fleksibel" iaitu sesuatu yang boleh digunakan dalam pelbagai cara dan keadaan, SAFI SHAYLA melengkapkan kehidupan wanita bertudung moden yang semua orang boleh menggunakannya, pengguna boleh menggunakan pada 3 keadaan berbeza. 



Dengan satu syampu pada satu harga, produk berkualiti pada harga mampu milik. Senang kita nak cam syampo safi shayla ini sebab warna dan corak reka bentuk pada setiapa pek masih dikekalkan sama dengan format asal SAFI SHAYLA pek pam dan botol yang asal agar senang korang nak cari produk ni dari jauh dah tau ini syampu safi shayla.

Pek inovasi bersaiz 480g ini memudahkan pengguna membawa kemasa saja. Malah, pek ini juga mesra alam dengan menggunakan plastik 65% lebih kurang. Korang boleh dapatkan produk ini di seluruh Malaysia termasuk pasaraya dan pasaraya hiper utama pada harga RM14.65 sahaja. Untuk maklumat lanjut boleh ke link di bawah

Facebook   : www.facebook.com/SAFI.MY
Instagram  : www.instagram.com/SAFI@safimalaysia
Youtube     : www.youtube.com/safimalaysia

3 comments:

  1. hi,saya singgah follow awak :)

    ReplyDelete
  2. Comel bekasnya. Senang kalau dah ada syampoo boleh refill ni. Tak mencemarkan alam

    ReplyDelete
  3. murah dan mudah dibawa untuk pergi bercuti

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.