Header Ads

Pengalaman Membeli Barang Di SGShop Malaysia

Pengalaman membeli barang di SGShop Malaysia, Bila dengar barang murah, kita mesti nak survey dan bandingkan harga,betul ke murah? Ramai yang suka shopping dan mencari barang murah dan berbaloi untuk di beli supaya tak membazir. Bukan sahaja orang perempuan yang gemar shopping orang lelaki apa kurangnya gemar shopping barang juga.


Sekarang walaupun anda tidak boleh keluar rumah di sebab sakit anda tetap boleh shopping dan beli barang yang anda idamkan, ke semua hanya di hujung jari. Bulan lepas Zira ada survey barang di SGshop tapi ambil masa dalam satu ke dua minggu juga nak survey sebab tak biasa dengan website ni, tapi bila masa-masa survey best pula cari barang dekat SGshop.

Pengalaman shopping barang dari China, memang best selain dapat feedback dari pihak sgshop pantas barang pun dapat dalam keadaan baik. Jadi, Zira rasa confident nak beli lagi dekat SGshop.

Okey, Zira nak kongsikan kepada anda apa yang telah Zira shopping barang dari China agak banyak juga yang dah di borong, maklumlah harga murah borong banyak sikit dalam 10 barang juga borong. Biasa ambil masa dalam satu bulan sampai tapi paling cepat pun dalam 2 minggu. Walaupun tunggu lama tapi berbaloi.


Inilah pertama kali shopping online dapat barang besar macam ni, barang besar macam ni. Kenapa besar walaupun seller berlainan? Okey, SGshop ni sebenarnya macam orang tengah seller akan hantar barang ke were house untuk pihak sgshop check dan pos barang kepada kita. Jadi, mereka akan tunggu seller hantar barang baru mereka akan pos kepada kita. Macam kumpulkan barang dulu, jadi kita tak perlu tunggu barang satu-satu.



Ini antara barang yang zira beli, bekas takoyaki zira dah guna exited nak masak best tau masak sendiri boleh buat banyak puas makan. Selain itu, zira beli cermin led cermin untuk lampu meja, trumpet light makeup mirror led makeup, the children game machine dan nanum car balm diffuser.


Ini takoyaki yang zira nak buat, memang sedap makan waktu pagi. Makan masa perut kosong memang sedap dan waktu takoyaki tu panas. Bila masuk je dalam mulut terasa sebati gaulan tepung, telur, minyak, rumpai laut dan bahan lain. Sangat melerakan yang banyak habiskan ank sedara zira, sekali ngap dah habis.


Ini juga barang yang Zira beli dekat SGshop iaitu egg sausage machine home automatic egg cup egg roll, diffuser  Yunteng228 mini tripod mobile phone, aluminium frame tripod accessories PTZ, dan mobile phone keyboard r11 universal.


Egg sausage roll tu sebenarnya dah guna juga tapi lupa nak ambil gambar sausage. Yang Zira selfie tu keyboard phone. Boleh la lepas ni buat entry pakai keyboard ni tapi kena beli mouse dulu, ada sesetengah seller bagi mouse ada yang tak bagi jadi kena beli mouse sebab tak dapat untuk siapa yang dapat mouse sekali lebih mudah buat kerja.


Inilah 10 barang yang beli dekat SGshop, sebenarnya best beli barang online ni barang murah boleh borong banyak. Okey, nak bagi satu harga yang dah pernah survey contoh game, zira pernah survey harga game tanya seller RM65-Rm85 juga tanya beberapa seller. Tapi game ni dalam bahasa cina sebab beli barang memang dari seller cina. Nak jimat cari free domestic shipping. 

Bukan setakat game ada juga lagu cina, ABC dan lebih kurang buku cerita,sesuai bagi budak yang bersekolah cina. Nak beli borong barang murah dari China? Maklumat lanjut boleh layari:-


11 comments:

  1. banyak juga barang yang Zira beli kan.. dapat dengan harga yang borong, memang best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'a, murah pula tu. Boleh beli banyak

      Delete
  2. Wahh banyaknya shopping dengan sgshop. Lama dah x shopping kt situ. Mcm kena g tgok je ni. Takoyaki tu nampak mnyelerakan. 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap makan panas2 takoyaki tu. Saya pun first time beli kat sgshop, best pula

      Delete
  3. Wahhh bestnyer. Yg keyboard tu sekali dgn mouse x?? Bpe harga tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zira tak dapat mouse, bergantung dgn seller kot sebab ada org lain beli dot mouse

      Delete
  4. huihhh...banyaknyaaa shopping...ohh...ni pertama kali Sally tau yg dorang kumpul kat warehouse dulu baru hntr sekali...ingatkan seller akan hantar satu-satu macam yg lain kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'a, kalau terus hantar satu-satu kita kena tunggu satu-satu barang sampai, kalau macam ni tunggu sekali je terus sampai semua

      Delete
  5. Best kan shopping online, I also beli barang kat sana before. Semua ok je, i like it.

    ReplyDelete
  6. Banyaknya barang u beli..so far saya baru pernah beli 1 kali barang online ^^ tak berani nak beli online heheh

    ReplyDelete
  7. wow! banyaknya shopping kat sgshop. barang barang banyak murah kan

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.