Header Ads

group MEWAH

Nuffnang AdsAssalamualaikum,

Jadilah seorang yang kretive, nama group ni MEWAH ini adalah nama kami jangan salah faham ye, jangan cakap kami nak tunjukkan kemewahan, kami semua orang biasa je. Ini gabungan nama kami mira, ezzaty, wani, ain dan hazirah. Setiap kumpulan pasti ada nama kumpulan masing-masing mengikut kesuaian project.

Gabungan ini mengikut persetujuan ahli kumpulan dan tema sesuatu project. Project ni menggunakan barang kitar semula dan jadikan barangan itu lebih menarik dan nampak berkualiti. Walaupun nampak simple tapi tidak mudah untuk membentuk dan mencipta sesuatu benda menggunakan barang kitar semula.


                           
apa yang membezakan 2 bentuk di atas??
cubaan pertama tak jadi, tengok la hasilnya tak macam bentuk pasu pun.... hehehe, bentuk yang bahagian atas tu macam ulat tapi bila tengok dekat-dekat bole la tahan klakar bentuknya. Alhamdulillah, cubaan kedua jadi sikit la walaupun senget-senget. 


                                          
kenangan nak siapkan project disebabkan kami nakkan lebih baik untuk project ini, kami buat lagi sekali yang kedua kami buat ni jadi sikit. Ini la hasil yang kami buat selepas kami hias :D



terima kasih, miss memilih project kami  sebagai wakil kelas




cantikkan menara berkembar ni diperbuat daripada tin minuman


          
sangat kretive, pelbagai bentuk yang boleh di kitar semula



peserta mula menunjukkan bakat yang terpendam

Alhamdulillah, project kami dipilih untuk wakil kelas kali ini persaingan sangat sengit. Ramai yang terlalu kretive dan benda yang kami tak terfikir orang lain boleh buat. Barang kitar semula sangat berguna bila di ubah suai dan ia sangat menjimatkan tidak perlu mengeluarkan modal yang banyak serta menguntungkan.

sapa-sapa yang tak ada modal boleh guna barang kitar semula untuk buat bisnes tapi mesti la kretive untuk jadikan barang tersebut lebih menarik supaya orang ramai berminat beli barang tersebut. Walaupun tidak menang, kami tetap bersyukur menjadi wakil kelas bukan mudah untuk berjaya kalau buat kerja sampil lewa.

terima kasih sudi membaca :)

8 comments:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.