Header Ads

Harum soap

Assalamualaikum 

Kepada yang dah lama mencari produk untuk hilang bau badan, korang boleh cuba harum soap. Siapa yang tak pernah dengar produk ni meh nak habaq berita gembira untuk hampa sat. Ni pun baru tau ada produk harum soap kalau dah lama tau, mesti promot kat korang awal-awal. 

masa nak buka plastik harum soap ni kan, nak tau bau dia Allah wanginya. Ramuan harum soap adalah.... Eh, dah macam nak bagitau ramuan masakan pula huhu, okey bahan-bahannya adalah rumpai laut, tawas, apple stemcell, tomato stem, aqua, glycerin,
glutathione, myristic acid, sodium lauryl ether sulfate dan hexapeptide sebab tu la wangi jer.



ini pun sesuai untuk orang yang aktif bersukan sebab boleh hilangkan bau badan yang bucuk masyam tu dan ia membasmi kuman yang menyebabkan badan kita berbau, ha... tang ketiak jangan lupa na gosok lama sikit bagi wangi, kekadang bau badan sendiri pun aku macam nak pengsan sebab masyam "taip sambil tutup hidung" eh, dah wangi la sekarang.

Wisau juga kalau ada orang yang pengsan bila bau badan yang membuatkan dorang tak senang. Selain ketiak yang membuatkan kita sendiri nak pengsan, korang boleh guna ditempat yang sensitive sekitar kemaluan, rongga-rongga jari kaki dan kawasan yang lain. 

Alhamdulillah, lepas pakai harum soap ni bau bucuk dah hilang korang kena cuba tau nasib baik sebelum jumpa harum soap ni takde sapa yang pengsan. 

Kelebihan lain, ia boleh hilangkan masalah kulit, sapa yang ada masalah gata-gatal, kutu air atau masalah kulit yang lain boleh cuba dan guna secara rutin. 

Siapa rasa dia ada masalah kulit sensitive ia tak mengakibatkan alergi pada semua jenis kulit tau jadi korang boleh cuba.

Cara hilangkan bau badan bilas secara teratur. Kalau rasa ada bahagian yang tak di bilas pastikan bilas bersih-bersih sebab kalau masih ada kuman yang aktif di badan korang dan masih berlegar-legar pastikan kita bunuh dia "kejam tak?" sebab bakterialah yang menyebabkan badan kita berbau jadi kita kena balas dendam terhadap bakteria dengan menggunakan harum soapJika bakteria mati, maka bau badan secara automatik akan 
menghilang. 

Bukan susah pun nak guna, korang boleh pakai masa nak mandi, baunya sangat harum dan akan lebih disenangi bila bersama rakan dan orang tersayang.

sapa yang tak sabaq nak cuba sampai terasa keharumannya cepat-cepat cuba.


PAGE : HARUM SOAP 
PESAN NENEK : PAGE PESAN NENEK
INSTAGRAM : @HARUMSOAP 
HASHTAG : #HARUMSOAP


ni baru keluarkan dari kotak, tak habis-habis hidu bau dia, suka sangat ni nak bagi tau harum soap ni memang harum tambah wangi buktinya aku sampai amik bau kotak dia... hahaha terserlah keharumannya disitu.
  • Efektif untuk menghilangkan bintik-bintik hitam
  • menghilangkan bekas luka dan jerawat
  • efektif untuk pemutihan kulit
  • menghilangkan gatal-gatal badan
  • menghaluskan kulit
  • membantu melegakan penyakit ekzema dan psoriasis
  • mewangikan dan melembabkan kulit
  • mencerahkan ketiak, leher, kelengkang dan bahagian pelipbat yang lain
  • sesuai untuk badan dan wajah
  • selamat digunakan dan tiada kesan sampingan

Ni testimoni yang dah pakai harum soap. Seronokkan bila masalah kita dah selesai. ^_^

okey, nak pergi bilik kawan kejap malam ni nak buat malam berinai, inai dekat jari dah nak hilang walaupun sekarang tengah mood exam kena la juga rehatkan minda dan jari yang lenguh bila asik menulis ja.

akhir kata doakan kejayaan saya di dunia dan akhirat. Amin.

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.