Header Ads

iprice cara nak jimat dengan shopping online

Assalamualaikum 

Rasa seronok bila dapat tahu macam mana nak dapatkan Coupon, Discount dan voucher codes serta offer terbaru dan sentiasa di update dari semasa ke semasa untuk kita berjimat apabila hendak bershopping online. Aku akui setiap kali nak shopping mesti kita nak cari harga yang murah supaya dapat berjimat mengikut budget yang kita ada. Setiap online shopping pasti aku klik link dorang nak tengok harga setiap barang yang dorang jual. 

Kenapa nak klik link setiap online shopping? sebab masa tu aku tak tau macam mana nak survey barang yang mana murah dan tak tau macam mana nak cari coupons dan diskaun yang latest, biasanya mesti akan terlepas tarikh. Kalau cari kat ternet biasanya barang yang aku nak takde tak pun dah soldout... T_T

masa klik link blog INI aku seperti terjumpa stu web jimat, rasa syok pula baca dan ia ketemukan aku website iprice.my yang menyediakan voucher, offer dan sales membuatkan aku tertarik dengan penjimatan yang disediakan serta akan menarik perhatian korang juga. 
Cuba korang tengok harga sebelum dan selepas diskaun memang boleh jimat bukan setakat RM50 ke RM100 tapi korang boleh jimat lebih dari itu. 


 iprice.my memberi kemudahan dateline dinyatakan di setiap code yang disediakan untuk kemudahan pengguna, dan akan membuatkan akaun kita menangis kerana kekurangan nombor digit yang ada di akaun bank kerana shopping online tetapi memberi kepuasan kepada diri kita dan tidak perlu bersusah payah keluar rumah apabila menginginkan sesuatu barang yang sedang panas dipasaran.

iprice.my juga listkan produk-produk promosi yang terkini dari brand popular seperti Zalora, Lazada, VINCCI, Hisense, Marsstar, Santa Barbara, American Tourister, Mitsubishi, MOTOMO,  dan banyak lagi brand lain yang anda perlu lihat sendiri supaya anda akan lebih WOW (teruja) sehingga ingin lihat satu persatu sales yang ada di laman web tersebut.

 apa yang menarik di iprice.my,
  1. Coupon, Discount dan voucher codes disediakan khas kepada pengguna.
  2. memudahkan pencarian code terbaru 
  3. latest sales dan offer sentiasa di update 
  4. save budget dan tak rugi jika pandai berjimat menggunakan code dan voucer yang ada. 
  5. kalau nak dapatkan notification latest update segala sales dan voucher code, boleh sign up FREE di http://iprice.my/shop/
Lepas ni, boleh la aku cuba perkhidmatan ni untuk jimat dan beli barang hantaran, eh.... cuma wat survey jer, kalau borang berminat boleh tengok diskaun yang terkini. 

1 comment:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.