Header Ads

yaya rosly

Assalamualaikum 

Ya Allah, akhirnya ada juga design baju orang macam aku ni "GADIS PETITE" korang yang nak cari baju raya untuk tahun ni boleh pergi butik yaya rosly ia memang khas untuk gadis yang comel dan kata lainnya gadis kecik. Tak sangka butik ni ramai yang repeat order dari singapore pun ada bukan satu, dua je dorang beli tapi tujuh,ke lapan helai baju. 


Yaya rosly sentiasa update design baru jadi kalau baju tu dah sold out ia tak kan keluar lagi, jadi kena selalu intai web yayarosly, supaya dapat beli koleksi terbaru untuk raya nanti. Dek kerana design yaya sukar dicari tiada di pasaran ataupun di pasar malam korang boleh terus ke butik yaya.



masuk je butik yayarosly, terus nampak satu meja penuh dengan kotak yang tertera nama YAYAROSLY, cantik susunannya kalau korang beli baju dapat skali kotak ni.


ini antara koleksi baju wedding yayarosly nak buat dinner pun boleh, kat sini juga ada baju yang ditaja oleh yaya untuk artis tempatan. Yeh, sekarang boleh dapatkan baju tanpa potong bawah kalau tak mesti kena oter dulu sebelum pakai.


baju ni berkonsepkan bling-bling sangat menyerlah, maniknya pula nampak jatuh ke bawah macam design musim luruh.
Bukan design pompuan je direka tapi ada juga design untuk lelaki, jadi para lelaki juga boleh bergaya dengan baju baru mengikut trend terkini. list yang terdapat pada koler tu adalah buatan tangan jadi corak yang terdapat kat situ lebih menonjol.

design yang terkini dan corak yang berbeza membuatkan korang tak kan bosan dengan baju yang ada sekarang. Design untuk lelaki tiada rekaan khas untuk jejaka petita ia di reka untuk lelaki normal.





kek pulut, macam kek betul ja sangat menyelerakan.

Terima kasih yayarosly telah jemput aku ke butik untuk memperkenalkan design baru yang awosome. owner butik pun sporting siap balik bawa bekal lagi tau, penuh perut makan.



whatapps 012-6460210
laman web : www.yayarosly.com.my 
alamat : Butik :E-8-1,pp25,tmn pinggiran putra 43300 seri kembangan
facebook : http://www.facebook.com/yayarosly
instagram : https://instagram.com/yayarosly/


1 comment:

  1. Wahhh zira dah publish entry ni. Emi belum publish lagi. Masih tgh duk baiki2 entry lagi... cadangnya nak publish hari ni jugak. Btw mmg cantik sgt koleksi Yaya Rosly ni kan. Baju Kaftan haritu pun mmg selesa je emi pakai. Ngam2..biasanya kaftan mmg nampak besar klu Emi pakai. Tp yg Yaya Rosly punya kaftan ni, mmg just nice je kat badan. Thumbs up la!

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.