Header Ads

cantik dengan Sakura Candy

Assalamualaikum 

Ari tu aku ada terbaca satu tentang sakura candy bila baca sampai habis macam best je sakura candy ni. Ia di khaskan untuk para wanita yang sudah berkawin. Ni yang jelez memasing tergilakan sakura candy sebab nak cantik depan suami. 

Ramai sungguh yang dah cuba, terasa aku ketinggalan zaman tak merasa lagi candy yang awosome untuk kecantikan luaran dan dalaman. Kalau nak merasa kena kawin dulu haishhhh rasa macam tak boleh nak tunggu je macam nak dapatkannya sekarang.


tengok akak ni, cantiknya patut la dah merasa sakura candy rupanya. Cun nak mampos tak payah makeup bagai nature dah cantik rasa semangat nak kawin cepat tapi....... "siapkah calonnya?" 


Adakah anda antara golongan ini??

WanitaBerkahwin
WanitaBerpantang
Wanita yang punyai anak
Wanita yang punyai suami

Haa, Sakura Candy ni memang dicipta khas untuk wanita-wanita diatas macam anak dara 17tahun. Cik somi mesti terkejut nanti bila tengok perubahan yang kawin awal korang memang teruntung boleh merasa tanpa menunggu macam aku. 

Macam mana bentuk Sakura Candy??
ia dalam bentuk serbuk rasa macam gula gula sebab guna extrak sakura japan(cherry blossom).Nak rasa macam mana rasa sakura,try sakura candy.Extrak sakura yang digunakan berkuali tinggi, tekstur dia sangat halus. KEMAM dan sangat mudah larut dalam mulut. 



Inilah rupa sakura candy, ada 30 sachet. Tahan lama dan sengaja buat 30 sachet untuk kekal cantik dan badan selesa. 

Kalau korang perasan orang jepun ini kulit dorang cantik walaupun tanpa makeup, rupanya inilah rahsianya terima kasih kepada yang memperkenalkan aku dengannya walaupun ia masih awal untuk aku cuba tapi bagus juga tau awal nanti takde la tercari-cari produk apa yang sesuai untuk cantik depan suami.

cara memakannya kemam bawah lidah, Kenapa bawah lidah sebab bawah lidah lebih cepat menyerap khasiat Sakura Candy ke dalam badan. Lebih elok kalau ambik satu sachet waktu pagi sebelum breakfast, dan satu sachet sebelum tidur malam. Waktu terbaik ketika perut kosong. Senang cerita letak tepi katil, bangun tido raba-raba katil cari sakura candy lepas tu kemam bawah lidah, nak tido malam kemam dulu baru tido.

Untuk mengelakkan korang rasa was-was terhadap produk ni meh aku nak bagi tau apa kandungan sakura candy ni. Bahan-bahan ni memang kualiti terbaik dan terbukti untuk jadikan kulit Cerah Merah Jambu tau! 
  •  Sakura Extract
  • Snow Lotus
  • Pamogrenate
  • Collagen
  • Vitamin C
  • Maltodextrin
  • Sucralose

ia juga Halal dan lulus KKM kerana di perbuat oleh kilang bumiputra Muslim dan kilang tu berstatus GMP Halal. KKM pun dah dapat nombor rujukan dari mereka. Jadi kemam Sakura Candy tanpa was-was ye! 

Jadi lepas ni siapa yang nak cantik lepas kawin boleh listkan untuk senarai barang yang mesti ada dalam rumah.

Harga
Harga sangat berpatutan sesuai dengan Kualiti dan kesan cerah merah jambu. Harga RM150 (sm), RM160 (ss). Free postage. Nak cantik macam artis jepunkan ala-ala JEPOP gitu kenalah cuba supaya cantik dan suami lekat kat rumah.

Jika ada yang tanya boleh ke diambil ketika haid/period, memang bagus sebab ia membantu mengurangkan senggugut, melaraskan kitaran hormon (bagi mereka yang hanya sesekali datang haid dalam beberapa bulan) juga melambatkan monopouse. 

Wanita mengandung boleh makan Sakura Candy?
Boleh ambil tapi tidak digalakkan. Lebih elok diambil selepas bersalin / dalam pantang 
tetapi disarakankan diambil selepas 60 hari bersalin iaitu semasa badan sudah berada dalam keadaan yang stabil. Pengambil anda dalam kadar minima sahaja sudah mencukupi, iaitu 1 pagi dan 1 malam. Ia membantu mempercepatkan proses pemulihan luka selepas bersalin, mengeluarkan sisa darah nifas, memperbaiki rahim pada kedudukan asal dan mengetatkan semula vagina selain menambahkan susu ibu dan memberi tenaga.

Dengan setiap Kotak Beucure Sakura Candy, mampu memberikan 

✔Kulit cerah pinkish 4 hari je
✔Merapatkan miss V mcm anak dara 17tahun
✔Menambahkan keinginan tutttt!! 
✔Kulit lembut macam baby 
✔Tinggi antioksida(Menggunakan extrak Sakura Japan high standard) 
✔Membentuk body 
✔Bertenaga.Jaga waktu tidur kita. 
✔Pemadam parut 
✔Cegah dan hapuskan jerawat,jeragat..

testimoni sakura candy

Kalau En suami jelez dengan korang, bagi je dia rasa lelaki pun boleh makan sakura candy ia membantu mengimbangi hormon kelelakian selain menjauhkan serprostat, di mana dengan pengambilan Sakura Candy ia mampu menguatkan sistem perkumuhan (buah pinggang). Siapa yang makan ubat lain "ubat dari hospital" korang boleh makan tapi jarak waktu untuk makan ubat tersebut sekurang-kurangnya 1 jam. 

untuk melihat kesan boleh dilihat seawal 7 hari - 3 bulan paling lewat penggunaan. Seeloknya guna Sakura Candy ini selama 3 bulan berturut-turut untuk kesan yang optimum. 

Rasa macam tak percaya je sakura candy berkesan, jadi untuk memberi kepercayaan pada diri sendiri aku cari testimoni yang lain korang pun boleh baca apa reaksi pengguna.



baca result pengguna sangat positif, masalah yang ada dulu kini dah berkurangan. Lepas ni mesti orang keliling dok puji-puji kulit makin putih, bersih dan nature.

SMS/Whatsapp <BSC> hantar ke 0179003962
nak harga agen/stokis? hubungi 


COD area klang valley, KL, PJ, CHERAS, AMPANG,
PUCHONG, SELAYANG, GOMBAK, dan SHAH ALAM.
Poslaju ke Tempat Lain

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.