Header Ads

pemenang cabutan bertuah sepetang bersama blogger 2015

Assalamualaikum 

pemenang cabutan bertuah, dengar cabutan bertuah pasti semua tertunggu-tunggu siapa yang bakal memenangi hadiah iphone 6 dan Samsung Note Edge. Semenjak ada event yang berkaitan cabutan bertuah jangan bagi harapan pada diri sendiri pasti korang akan cemburu kepada mereka yang bertuah, nama pun cabutan bertuah mereka yang bertuah saja akan terpilih dan memenangi hadiah tersebut.

Ehem, konon-konon hadiahnya sekotak barangan YEOS iaitu penaja untuk event SBB, bila tengok cara angkat tengok tu pun lain macam je. Sah, itu adalah hadiah idaman semua peserta sepetang bersama blogger (SBB) 

semua debar dupdap-dupdap bila nama di cabut dengan harapan "harap nama aku terpilih" betul tak korang akan cakap cam tu? atau pun pasrah je la.

Setelah tau nama pemenang, aku akan ambil aura mereka supaya lain hari tuah tu ada kat aku, hahaha "gelak jahat" dah macam seseorang nak cabut nyawa. Korang harus berhati-hati bila bertemu 4 mata dengan aku.

  Halim Brothers  menang iphone 6, selalu aku tengok dia sangat-sangat la bertuah dalam apa-apa jua contest lepas ni tuah tu ada pada diriku. *berangan* kredit mohdrasul

Pn. Siti Rokiah menang Samsung Note Edge. Pn. Siti Rokiah mesti ada naluri yang kuat sebab tu dia datang balik ke SBB untuk dapatkan Samsung Note Edge. Wahhh, huntung kalau tahu kita adalah salah seorang pemenang cabutan bertuah.

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.