Header Ads

selesaikan masalah sakit kaki dengan Footlink

Assalamualaikum 

Sebagai seorang wanita, korang mesti ada lebih satu kasut betul tak? setiap kasut ada yang di khaskan untuk pakai iaitu kasut jalan, sukan, shopping dan kenduri. Ada juga beli sebab cantik dan minat buat koleksi walaupun kasut yang ada masih elok untuk di pakai. Amacam, betol tak apa yang aku cakap?.

Orang pompuan ni, kadang-kadang kasut tak pakai lagi pun ada dan tersimpan rapi di arak tapi masih nak beli kasut lain dan bila nak pakai kasut baru mula sakit kaki, tumit, lutut, kaki bengkak macam-macamlah masa nak pakai kasut baru pelbagai penyakit datang. Time beli takde pulak, elok je bagi duit kat akak kaunter beli kasut baru. Jadi kalau boleh nak juga pakai kasut dan elok je kaki berjalan. Buat apa pakai kasut baru tapi kaki sakit, potong terus mood happy. Ada sesetengah orang takde masalah sakit kaki, jelez tau elok je dorang pakai, ada juga yang ada masalah macam aku kadang melecet juga kaki nak pakai kasut baru sakit jalan sampai terhenjut-henjut, kura-kura jalan pun laju. 


aku nak memperkenalkan Footlink iaitu kasut yang sangat selesa dan boleh menghilangkan segala kesakitan bila korang pakai kasut tersebut khas untuk wanita dan lelakiAku tak taulah korang suka pakai kasut jenis macam mana. Kalau  aku suka yang tapaknya terasa lembut, dan selesa bila pakai lama. Selain tu, pemilihan stokin juga memainkan peranan penting terhadap keselesaan kaki apabila memakai kasut.  



Ini adalah antara koleksi kasut yang sesuai dipakai oleh jururawat dan kepada mereka yang gemar menjalankan kehidupan yang penuh aktif. kalau nak tengok koleksi lain boleh klik sini 



Ini pula adalah koleksi untuk lelaki, design cantik tapi simple je suka tengok koleksi kat footlink. Kalau nak cari kasut sekarang senang je pilih mana yang berkenan dan klik add to cart



Jarang kita jumpa Moisturing cream untuk kaki, cuma ada dekat Footlink. Itu yang menariknya tapi kena simpan elok-elok takut anak buat main dan letak kat muka nanti jadi benda lain pulak, Moisturing cream khas untuk kaki ja. Kaki pun kena jaga dengan baik0baik, korang boleh sapu terlebih dahulu sebelum pakai stokin dan kasut. Manalah tau nanti kaki jadi licin dan kurang rekahan pada kaki akibat kerap berjalan. 

Banyak jenis kasut yang korang boleh pilih, antaranya safety shoes, Formal / Uniform ,Casual, Fusion Series, Sandals dan banyak lagi. kalau korang tak tau kasut jalan macam mana, kerja macam mana tengok je laman web Footlink dan pilih, mudah je. Jika ada sebarang persoalan yang bertubi-tubi boleh hubungi mereka. 

maklumat lanjut :

Alamat
No.2, Jalan Seruling 36, Kawasan 3,
Taman Klang Jaya, 41200, Klang,
Selangor Darul Ehsan,

nombor telefon:

Tel : +603 3323 3636

Fax : +603 3323 3736

website


3 comments:

  1. Bagus ni... kena beli satu sebab ena selalu jalan sana sini sampai kaki jadi sakit

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang kerap berjalan kena dapatkan satu, kalau jalan lama pun tak rasa sakit kaki

      Delete
  2. cantik design.. minimal je

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.