Header Ads

Majlis memorandum duta produk Maria miracle

Assalamualaikum 

Tidak asing lagi nama yang semakin meletop, semakin murah rezeki selepas kawin dan kini menjadi duta kepada produk Maria Miracle, drama Baby Ana Milik Siapa dan Tundukkan Playboy Itu kini beliau semakin dikenali ramai iaitu Hafidz Roshdi , majlis memorandum dengan Equal herbs Sdn Bhd pada 14 may 2016. Tempat yang menarik dengan tema Hipster, persembahan daripada kumpulan nico memeriahkan lagi majlis yang diadakan di The Garage, Kuala Lumpur

Kepada sesiapa yang mencari produk boleh menjadikan kulit lebih cerah dan gebu, di samping bersinar semulajadi. Korang kena cuba Maria Miracle ia sejenis serbuk kolagen iaitu serbuk campuran jus strawberi juga membantu melembut menegangkan dan menganjalkan struktur kulit. Lepas ni, kalau umur semakin meningkat dah tak payah risau sebab Maria Miraclekan ada yang boleh membantu mengatasi kulit kusam dan tidak berseri.



Sekarang kebanyakkannya aku tengok ramai yang nak cari produk untuk kecilkan liang roma, kelebihan produk ini boleh mengecilkan liang roma. Selain dapat memberikan tenaga. Hebat tak produk ini? Siapa yang perasan kulit aku ini tak sekata juga, jadi kena start kemam jus strawberi ini untuk pencerahan sekata satu badan dan neratakan tona kulit. Barulah kulit nampak cantik dan berseri tanpa makeup. Mengandungi antioksidan untuk melambatkan anti penemuaan.


Bagi wanita yang ingin marawat masalah jerawat dari dalam dan memudarkan parut dan jerawat perlu amalkan Maria Miracle, untuk lihat kesan selepas makan. Maria miracle bukan khusus untuk wanita sahaja malah lelaki pun boleh makan. Cara pengambilan Maria Miracle sangat mudah iaitu kemam sekali sehari sebelum tidur “selepas perut kosong atau dua jam selepas makan” kalau perut tengah penuh dengan makanan jangan makan Maria miracle tau lambat nanti nak tengok kesannya dan elakkan minuman berkafien. Amalkan minum air kosong yang banyak iaitu 2 – 3 liter sehari untuk memudahkan penyingkirkan toksin serta boleh digunakan oleh lelaki dan wanita.


4 bahan penting dalam MARIA MIRACLE kolagen serta khasiatnya : 
  1. L-Cysteine - Melawan radikal bebas yang menyebabkan kerosakan sel.Asam amino ini membantu dalam proses detoksifikasi tubuh. 
  2. L-Arginine - Ia membantu untuk mengeluarkan toksik didalam tubuh dan juga mengeluarkan asid uric dari badan ,menambahkan penghasilan "Nitric Oxide" dan "Vasodilation" 
  3. Asthaxanthin - Antioksiden semulajadi.Jauh lebih kuat dari vitamin E ,vitamin C ,beta karotena dan lutein 
  4. Asid Askorbik - Pengukuhan imuniti secara semulajadi (Good for energy) 

kak.eyza berusaha selfie dengan Hafidz Roshdi, aku pulak berusaha menyelit dekat camera kak.eyza nasib baik ada sebab tak sempat nak selfie sorang-sorang. huhu . Sporting juga Hafidz ni di sebabkan dia pun tengah busy tak dapat nak beborak santai dengan retis yang makin pemes ni

Info:
Facebook: mariamiracleofficial
Instagram : mariamiracleofficial

Alamat:
No. 1-11, Saville @ Melawati,
No.2 jalan kolam air,
Desa Melawati,
53100 Kuala Lumpur, Malaysia.

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.