Header Ads

easy go series charge and sync cable malaysia


Semenjak ada Usb comel ni 

Disebabkan sekarang dah ada innergie makin mudah nak charge phone, satu masalah dapat di atasi tapi nak tau ini bukan satu penyelesaian yang begitu mudah tetap ada pergaduhan kecil di antara adik-beradik.

walaupun seronok ada adik-beradik ramai kena atasi dengan baik dengan masalah tersebut. Nak tau sebab apa? aku tak rasa seronok bila ada antara adik-beradik bermasam muka di sebabkan masalah kecil. Aku pasti bukan aku sorang saja ada masalah macam ni pasti ramai yang mempunyai masalah yang sama.

selesaikan masalah untuk eratkan silaturrahim.

kalau korang ada masalah yang sama, baik cepat-cepat selesaikannya. Innergie pengecas 3 usb memudahkan kita charge smarphone atau powerbank dalam satu masa. Wah, bestkan dengar jimat elektrik tau cepat je penuh.  



Pernah tak rasa, dah charge phone dan dah on suiz, bila tunggu tiga hingga empat jam bateri phone tetap macam tu juga, tak penuh-penuh pun rupanya usb tak detact. Membazir elektrik satu , membazir masa satu, menangis la sensorang tepi bucu katil.

Untuk mencari Usb yang betul-betul bagus bukan senang, walaupun kita tengok nampak macam okey bila seminggu dua guna, terus tak boleh detact, maka nyawa phone kau pun boleh tau selama masa ia hidup.

Yes, dengan easy go iaitu sista USB mudah aku guna, lagi pun cablenya comel dan lebih praktikal. bila charge macam taknak cabut terus detact memang cepat. Kalau guna Innergie pengecas 3 lagilah best, guna innergie dah la jimat elektrik pakai sista usb bertambah seronok macam magic tak perlu tunggu lama.

Ada macam-macam warna... colourful gitu, kesemuanya ada enam jenis warna. Reka bentuk rata, anti-berpusing dan lebih mudah untuk disimpan. Bentuknya pun sangat style jadi sekarang boleh cakap dekat beg mesti mudah simpan dan boleh guna bila-bila masa jika nak charge phone.




Sekarang dah takde perbalahan antara aku dan adik-beradik semuanya di sebabkan Innergie pengecas 3 dan sista USB , bersyukur sangat jumpa kedua-dua produk ni. Nak online internet pun senang tiada masalah susah nak detact usb.

yang nak dapatkan usb comel macam ni boleh like page sistamalaysia , dekat mana nak dapatkan accessories dari Sista Malaysia boleh check di facebook , yang berdekatan dengan rumah cepat-cepat dapatkannya.

Korang akan rasa perbezaan yang begitu ketara bila gunakan usb ini, sangat best dan berbaloi dapatkannya untuk jangka masa panjang. okey, dah jatuh cinta dengan USB yang comel ni, aku memang suka benda-benda comel senang bawa nak sumbat dalam beg pun mudah dan tak berat.

Harga serendah RM29, untuk pengetahuan korang SistaMalaysia sekarang boleh dapatnya di kedai telephone seperti di Red one , U-mobile dan kedai peralatan telekomonikasi yang lain korang juga boleh ke instagram @sistamalaysia #sistamalaysia


Maklumat lanjut:

 Alamat

Page

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.