Header Ads

What Happened To Amelia? Klang Parade

What Happened To Amelia, kisah yang menyeramkan telah berlaku kepada Amelia di sebuah rumah. Kisah ini sentiasa menjadi bualan orang sekeliling tentang kematian Amelia yang menjadi tanda tanya semua orang.

Bagi mereka yang ingin merasai sendiri pengalaman berada di tempat kejadian atas kematian Amelia, anda boleh datang Klang Parade. Terdapat tangan dan kaki yang bersepah di setiap laluan, menyebabkan anda akan rasa seram ingin melangkah masuk ke dalam rumah tersebut. Ada juga yang mengatakan terdengar bunyi jeritan wanita terkejut dan juga kesakitan mungkin suara Amelia atau sebaliknya.


Pengalaman pengunjung dan juga zira sendiri terasa ada roh yang sentiasa mengekori kita sehingga akhir perjalanan di rumah hantu tersebut. Sampai berpeluh pegang tangan orang sebelah takut punya pasal kalau sorang-sorang rasa tak gerak atau pun lari lintang-pukang cari jalan keluar. Masa di dalam rumah tersebut zira nampak ada banyak tangan yang tergantung serta darah yang menitik-nitik di tangan tersebut.



Masa nak selak langsir, masya'Allah terkejut taw, ada hantu nurse mengekori kitaorang hampir ke penghujung kemudian rasa pelik tiba-tiba dah ikut, rupa-rupanya ada lagi hantu yang duduk dan memerhari sesiapa saja yang masuk ke situ. Bila ia dah hilang sabar seperti melihat rumahnya di ceroboh hantu tersebut terus sergah kitaorang. Terkejut tau, terus lari keluar nasib baik dekat pintu keluar.
.
Jika anda lalu di laluan yang panjang sedikit anda akan jumpa hantu pegang kapak, seperti mahu potong dan cincang-cincang daging anda. Jadi berhati-hati jika lalu di laluan panjang. Kalau anda pengsan jangan terkejut jika ada hantu bawa anda di tempat pembedahan yang terdapat banyak tangan tergantung.


Mangsa yang hanya jadi tengkorak, gerun tengok di biarkan macam tu sampai tinggal tengkorak

Muka ketakutan nak di smbelih , bayangkan kita rasa takde masalah apa-apa buat kerja macam biasa tiba-tiba bila orang lain ada masalah kita jadi mangsa. Takut tak? kita pula yang jadi mangsa keadaan serta tebusan kalau tak nyawa tergadai. nangis tak bersuara macam ni.

Bagi sesiapa yang nak tengok video tentang Amelia di Klang Parade , anda boleh tengok pada waktu malam dan tutup kesemua lampu rumah anda untuk dapatkan feeling yang lebih jelas apa yang Amelia hadapi  ketika itu. Di buka pada 12.00 tengahari - 9.00 malam bertempat berdekatan K Song Family KTV.


No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.