Header Ads

Master Pasto Spageti Segera Siap Sepantas 3 Minit

Master Pasto Spageti Segera, mudah di siapkan secepat 3 minit sahaja. Spageti yang telah siap dimasak sepenuhnya sebab itu anda tidak memerlukan masa yang lama untuk menyediakannya, cuma perlu panaskan dan terus makan. Menu ini sesuai sangat bagi mereka yang tiada masa untuk masak. 

Masa zira zaman belajar dulu, memang nak sangat cari makanan macam ni mudah nak masak dan tak perlukan masa yang lama untuk masak tapi masa tu tak banyak pilihan dan tak ada pun makanan macam ni. Lagi satu waktu cuti zira ni kadang malas nak beli makanan lagi suka masak dan sambil tu boleh jimat duit. 


Bagi anda yang masih tidak tahu Master Pasto adalah instant spegeti ia memudahkan masa untuk kita masak terdapat 3 jenis flavour iaitu Bolonese sauce, Carbonara sauce dan Aglio Olio sauce. Anda boleh dapatkannya di pasaraya yang terpilih, Jika tiada di pasaraya anda boleh dapatkannya di website mudah nak order.




Master Pasto sebenarnya adalah sebuah kedai dalam talian yang menjual pasta instant dari syarikat Lioco Food SDN BHD telah ditubuhkan sejak tahun 2017 di Pulau Pinang, Malaysia dan sejak itu, syarikat itu telah berkembang setiap hari, mereka berusaha untuk menjadi salah satu daripada pengeluar utama dan terbaik yang sedia ada dalam pasaran semasa.


Tujuan utama ialah menawarkan kualiti terbaik makanan siap sedia di pasaran dalam talian yang anda tidak dapat mencari di luar sana. Mendapat kualiti terbaik dari Master Pasto adalah tujuan utama dan memberi perkhidmatan kepada setiap pelanggan sebagai V.I.P. Jika kualiti itu bagus zira pun pasti akan dapatkannya lagi sebab kita berasa puas hati. 








Layanan yang di berikan di talian juga bagus, zira rasa selesa nak membeli-belah dekat talian tersebut. Jika anda nak tanya apa-apa tak perlu risau mereka akan melayan anda dengan sebaiknya. Bagaimana cara memasak Master Pasto? Terdapat 2 cara yang anda boleh lakukan iaitu:-


Cara pertama.

  • Panaskan air
  • Masukkan mee spegeti dan Sos ke dalam air panas
  • Tukar air panas dan masukkan mee spegeti ke dalam pinggan dan sedia untuk di hidang. 
Cara kedua.
  • Tuangkan pasta dan Sos ke dalam pinggan
  • Masukkan ke dalam microwave selama 1 minit
  • Sedia untuk di hidang. 



Dua cara mudah masak sepantas 3 minit, Master Pasto tidak mempunyai MSG, tiada pengawet, tiada penyejukan yang diperlukan dan merupakan Produk Halal. Bagi mereka yang tercari-cari makanan instant boleh dapatkan dengan segera. Ketiga-tiga perasa ni sangat sedap, ia juga boleh membantu kanak-kanak yang kurang masak nasi, anda bolehh sediakan masakan Master Pasto ni untuk mereka. 




Anda tak perlu masak 2 ke 3 kali sebab ia menyenangkan kerja anda. Jika anda penggemar spaghetti dan suka travel memang wajib sekurang-kurangnya bawa 3 Master Pasto sebab kalau bawa satu paket memang tak cukup. Zira makan satu paket pun tak cukup sebab sedap satu hari rasanya boleh habis. Untuk maklumat lanjut mengenai Master Pasto boleh ke info di bawah :-


Website: https://www.masterpasto.com

Instagram: @masterpasto

10 comments:

  1. senang betul nak sediakan kalau dah siap sedia macam ni. kalau malas lagi tak tahu nak kata lah kan. hihi

    ReplyDelete
  2. Wahh.. Menarik produk baru ni. Boleh la try nanti. Tunggu dah baik dr operation. 🙂

    ReplyDelete
  3. Wahhh senang ada spageti instant mcm ni..sesuai utk ibu2 yg xde masa nak prepare lunchnor dinner..n boleh bw pergi travel

    ReplyDelete
  4. sedapnya...sekarang dah boleh masak spaghetti macam chef masak.. cepat dan mudah.

    ReplyDelete
  5. Zira, kalau kat phone ,font yang zira guna ni cantik dah..tapi kalau buka guna komputer tulisan nya kecik sangat. dan perenggan last sekali tu patut edit tu..ahahah.. Nanti lepas baca delete komen ni.. :)

    ReplyDelete
  6. eh senangnya penyediaannya. lebih mudah kan. jimat masa macam ni,.

    ReplyDelete
  7. Weii.. Senang dah skrg ye nak buat pasta ... Dlu punya payah.. Ni bgus kalau bwk utk travel.. Mudah dan cepat disediakan.

    ReplyDelete
  8. menarik sangat produk dia..senang dimasak..sesuai untuk yang tak sempat masak..yang sibuk ni..eh boleh cubala..kita suka makan pasata spageti ni..

    ReplyDelete
  9. Best! I need to stock up this. Senang kan dalam 3 minit boleh makan.

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.