Header Ads

Princious.com The Best Online Gift Shop

Princious.com the best online gift shop. Website ini antara yang zira suka sebab kita boleh memilih design yang kita suka, nak pilih design sedia ada pun boleh yang pastinya tak perlu pergi ke kedai untuk dapatkan barang. Semua hanya di hujung jari, checkout dan bayar mudahkan.

Sebelum ini zira pernah order barang dekat Printcious.com memang puas hati barang sama apa yang dalam gambar. Dulu pernah beli online barang langsung tak sama warna pun lain memang kecewa sangat masa tu dah la kita tak sabar nak guna. Tapi di Printcious.com dah tak perlu ragu lagi.

Kalau anda tak tau nak bagi yang tersayang apa, anda boleh je tengok website ni. Zira pun plan nak bagi hadiah dekat someone dah ada dalam fikiran nak bagi apa, di sebabkan dia jauh tak perlu risau nak bagi hadiah anda cuba tulis alamat penerima je nanti sampailah hadiah tu.



Terdapat pelbagai design yang sesuai untuk lelaki. Kita ni sebagai orang perempuan mesti pening tak tau nak bagi hadiah apa dekat orang lelaki. Jadi, lepas ini anda tak perlu risau lawat je website ni terus banyak idea nak bagi. Dekat situ banyak gila design nak customize sendiri pun boleh cuma upload je design yang anda nak.

Nak order hadiah untuk anniversary zira belum kawin lagi jadi order untuk someone yang zira rasa special, kalau anda nak order untuk mak, ayah, adik pun boleh categories special juga tu. Ada pelbagai pilihan yang anda boleh pilih untuk di jadikan hadiah. Bagi sesiapa pilih t-shirt atau pakaian yang memerlukan saiz anda boleh pilih saiz yang sesuai untuk di pakai, contoh:-
  • Pilih saiz S-XXXL 
  • Pilih gambar di dalam file, facebook, Instagram atau tulis text yang anda suka. 
  • Anda juga boleh pilih fonts, style, warna dan saiz mengikut kreativiti anda. 

Apa yang lebih menarik, zira suka baju baby romper anda boleh pilih nak baju lengan panjang ke pendek. Baju ini anda boleh letak gambar dan juga text harga pun murah sekarang ada promo harga asal ialah RM46.60 harga diskaun ialah RM28.00 anda dapat 40% diskaun jimatkan. saiz antara 3-12 bulan untuk lengan pendek dan lengan panjang juga 3-12 bulan. Bila baby pakai baju yang di tempah khas ni zira tengok nampak comel je bila diaorang pakai.

Jika anda melawat rakan anda yang baru bersalin atau tengah mengandung, anda boleh tempah baju baby romper ni dekat mereka mesti bila pakaikan baju ni nanti diaorang akan ingat anda, baju special mesti ingatkan terutamanya customize ikhlas dari kita. Memang bertuah siapa yang dapat barang yang di order khas macam ni.



Bukan itu saja, banyak pilihan yang anda boleh pilih. Antara Senarai Cadangan Hadiah Yang Korang Boleh Pilih di Printcious:
  • Reka bentuk T-shirt 
  • Reka bentuk Teka-teki Gambar 
  • Reka bentuk Mug 
  • Reka bentuk PU Kulit 
  • Design Baby Rompers 
  • Reka bentuk Rantai Kunci 
  • Reka bentuk Telefon Kes 
  • Cushion Design 
  • Hadiah Pengijazahan Reka Bentuk
  • Reka Bentuk Untuk Hadiah Untuk Dia / Hadiah Untuk Dia
CARA UNTUK ORDER
  1. Login akaun, mula sekali anda perlu buka akaun Princious sebelum buat tempahan. Daftar adalah percuma, anda boleh buka akaun menggunakan facebook memang mudah nak buka akaun. Bagi yang tak ada facebook anda boleh daftar seperti biasa.
  2. kemudian isi detail maklumat yang di kehendaki. Kalau nak shopping boleh terus isi alamat anda mudah nanti tak perlu isi maklumat dah.
  3. Pilih produk, anda boleg pilih produk yang anda suka nak pilih custom gift pun boleh tak ada masalah. 
  4. Muat naik gambar atau design yang anda suka. Tambah text atau mengikut kretiviti yang anda nak. 
  5. Order. kalau yang puas hati dan berkenan boleh terus "Add to Cart" dan buat bayaran yang bestnya tengah promosi sekarang boleh beli gift untuk diri sendiri juga. 
  6. Selesai. Anda hanya perlu tunggu barang sampai sahaja biasanya Printcious menggunakan perkhidmatan penghantaran Skynet, Pos Laju dan Ninja Van untuk hantar barang. 
Bagi mereka yang berada di luar negara anda juga boleh buat tempahan Printcious di link yang sediakan seperti SingaporeAustraliaHong Kong,  CanadaPhilippines dan Taiwan.  


Lawati Printcious di :

Website - Printcious/blog

11 comments:

  1. lama tak menempah kat sini. nak buat tshirt la 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, saya pun plan nak tempah bantal letak gambar. Mesti cantik

      Delete
  2. dah 2 kali tempah photo canvas kat printcious. Zira, huruf T hilang pada tajuk :)

    ReplyDelete
  3. last order dengan printcious tshirt for our anniversary..so igt nak buat untuk birthday anak2 pula

    ReplyDelete
  4. dah lama tak tempat apa2 kat Printcious ni..Nanti nak tempah bag pulak.

    ReplyDelete
  5. Dah lama xorder kt sini.. Sbb xde mse nk customize sndri.. Hehehe..tp best la web ni..

    ReplyDelete
  6. Oh yes! i love personalize gift like this and ordering online make it so much easier and faster.

    ReplyDelete
  7. Iday pon suka tempah dekat sini, pernah print bantal untuk hadiah kahwin kawan hehe

    ReplyDelete
  8. Kita dah buat.. Tunggu barang sampai je.. Ehhehe.. Best buat hadiah dekat sini

    ReplyDelete
  9. Ada tgk post dari printcious ni, design dorang memang cun2 tapi, setakat ni blm pernah try lagi. Next time nak cuba juga.

    ReplyDelete
  10. Laat order mug magic Kualiti barang di orintcious memang bagus

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.