Header Ads

Dashing Deo Dan Perfium Body Spray Wangian Untuk Lelaki

Dashing Deo Dan Perfium Body Spray Wangian Untuk Lelaki. Semburan deadoran ini kelengkapan penjagaan diri lelaki. Wangian ini sangat membantu para lelaki yang kuat berpeluh kerana ia mendatangkan bau yang kurang enak.



Dashing dapat menyelesaikan masalah bau dengan hanya beberapa semburan sahaja. Semburan badan Deo dan perfium adalah untuk mereka yang ingin tampil hebat dan segar sepanjang hari.

Wangian Dashing

Di rumuskan dengan wangian Dashing, Eau De Toilette haruman yang tahan lama dapat memastikan ia hebat sepanjang hari dan ia memberi keyakinan seperti lelaki maskulin. Bauan yang sesuai untuk lelaki ia mempunyai anti-bau dan anti-bakteria.


Perlindungan sepanjang 24 jam terhadap bau badan dapat mengelakkan bau badan. Dashing Deo dan Perfium terbaru ini mempunyai kelebihan tersendiri, selain dapat berjimat dan tahan lama ia juga boleh sembur 880 semburan di mana tahan selama 146 hari. 

Kelengkapan penjagaan lelaki ini, mampu bertahan hingga 5 bulan. Dengan adanya Dashing terbaru Deo dan perfium datangnya dalam saiz 120ml yang di reka khas bagi memudahkan untuk kegunaan harian. 

4 Variasi Dashing Deo Dan Body Spray 

HATTRICK - Jaringan kemenangan lelaki Dashing, Wangian Hattrick sememangnya memberi semangat untuk ke jaringan gol, Hattrick terhasil dari percikan gabungan haruman unik dan kesegaran sitrus.

ULTIMATE KLIK - Wangian yang membuatkan mempersonaliti seorang lelaki moden tampil wangi sepanjang hari. Gabungan lemon dan kesegaran buah pelaga serta gabungan vanila dan musky.


SPEED - Aroma klasik fuogere dengan wangian buah-buahan dan lapisan musky, membuatkan seseorang sentiasa bersedia hadapi cabaran. 

HITMAN - Direka khusus buat lelaki yang aktif dan sporty, mempunyai aroma kesegaran Citrus dan Ice Cucumber, di ikuti dengan nota Sichuan pepper dan Lavenda berserta Patchouli dan Gaiac Wood meningkatkan keyakinan lelaki aktif sepanjang hari. 


Dashing Deo dan body spray, hadir dalam botol semburan bersaiz 120ml pada harga RM12.20 sahaja. Anda boleh dapatkan di seluruh negara termasuk pasaraya utama, pasaraya hyper serta platform belian atas talian.

Untuk maklumat mengenai Dashing, anda boleh layari :-

Facebook | Instagram 

8 comments:

  1. Murah je harga dia. Fungsi 2in1 pulak tu. Berbaloi2 beli.

    ReplyDelete
  2. Dashing it's such a popular brand

    ReplyDelete
  3. Dashing terbaru nie kan, boleh belikan kat anak teruna Kak Sue nanti..

    ReplyDelete
  4. Wah dashing ada range product terbaru laa..

    ReplyDelete
  5. dashing baru ni mmg best kan.. wangi dia lain macam... hehe

    ReplyDelete
  6. Menariklah dia punya botol. Wangi pun wangi....nanti boleh belikan untuk husband

    ReplyDelete
  7. Senang dah kan. 2in1 gitu. Orang lelaki ni pun kan kadang cerewet. Mana nak cari perfume la. Mana nak beli deodorant la. Ni dah kuar 2in1 terus.

    ReplyDelete
  8. Let them know whether you have any solicitations or fears preceding the waxing methodology. On the off chance that you like your esthetician, make a point to request them again next time.Best Brazilian waxing near me

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.