Header Ads

Anti-Bacterial Wipes (24 pax) - Imaan

Anti-Bacterial Wipes (24 pax) - Imaan. Untuk pengetahuan semua produk imaan ada keluarkan tisu baru iaitu anti bacteria di mana kalau anda tak bawa hand sanitizer boleh guna tisu antibacterial.

Ia lebih selamat jika kita berada di luar kerana kita tak tau persekitaran bersih atau kotor. Saiz juga comel seperti tisu wave yang bezanya ia tak ada wangian apa-apa sebab ia zero perfium dan cooling ini khas tisu bunuh kuman.


Untuk membezakan ke semua jenis tisu imaan warna adalah berbeza antibacterial wipes warna hijau. Jadi anda tak perlu confius dengan tisu yang lain. Untuk perangi covid-19 anda perlu ada sekurang-kurangnya hand sanitiser atau antibacterial wipes untuk lindungi diri.

Imaan juga ada mengeluarkan Hand sanitizer alorvera, okey, tentang hand sanitizer zira akan cerita di entry seterusnya bagi yang nak order tisu antibacterial anda boleh wasap Tisu antibacterial untuk yang order awal zira nak bagi special gift sebab sudi beli dengan zira.

Terdapat 24 paket dalam 1 poly beg, harga RM55 tak termasuk postage. Memang mudah nak guna dan boleh buat mini poket antibacterial wipes. Dalam 1 wipes ada 8 helai jadi nampaklah sedikit comel tisu. 


3 comments:

  1. Wah bagus,jugak tisu anti bakteria ni . Of terlupa bawa sanitizer boleh pakai ini kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh sangat. Nak lap lebih senang alkohol pun 10% je

      Delete
  2. bgusnya xda bau, selalu wipe mcm ni mmg ada bau..

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.