Header Ads

Waktu Untuk Minum | Nescafe Latte

Waktu untuk minum, nescafe. Dah lama tak beli nescafe, di sebab teringin nak rasa zira beli 1 pax dekat pasaraya masa tu order dekat kakak. Waktu Pkp tak boleh keluar berdua jadi di sebabkan dia nak beli barang order sekali nescafe. Sebenarnya boleh beli online tapi lambat pula sampai nanti.

Orang mengidam ni jenis tak boleh tunggu lama. Bila dah dapat minum. Puas sangat nikmat dapat minum nescafe. Bancuh dengan air panas sedap kalau nak minum sejuk pun sedap. Jadi tak kisah nak minum dengan cara mana sekali pun. 


Terdapat 4 jenis nescafe :-
  1. Nescafe Latte Caremel 
  2. Nescafe Latte Hazelnut 
  3. Nescafe Latte Mocha
  4. Nescafe Latte Tropical Paradise 
Anda boleh tengok video yang zira dah buat, masa ni buat sebelum puasa. Orang kata kena tutup mulut dan hidung, masa tu susah nak dapat mask zira tutup pakai napkin boleh ke? Jangan lupa keluar pakai mask dan hand sanitiser bila keluar ya. Supaya keluar anda selamat dari bahaya di luar.


Ini untuk kebaikan rakyat Malaysia juga. Dan demi ekonomi Malaysia. Zira minum Nescafe Latte Caremel cara buat pun senang, cuma bancuh dengan air panas. Semoga semua ini cepat berakhir dan kita semua dapat lakukan rutin harian kita yang biasa. Tapi untuk masa sekarang, kita manfaatkan dan enjoy dengan masa yang ada.


Ada ke nak tak pernah minum nescafe? Mana tau ada di antara anda tak minat. Terus terang zira katanya nescafe latte caremel ni sedap rasa manis dan haruman nescafe ni satu rumah boleh bau. Di sebbkan mass tu buat satu cawan je terpaksa bancuh lagi dua cawan bau sampai ruang tamu, jadi abang dengan kakak nak juga.

Masing-masing pun dah lama tak minum nescafe. Jadi semua pakat mengidam macam zira, hahaha. Ni kalau habis kena beli lagi, boleh try yang lain pula. Untuk dapatkan secara online anda boleh ke link nestle.os jika anda ingin dapatkan secara online 

7 comments:

  1. kite xminum nescafe nnti pening, klau old town punya ok, hihi..

    ReplyDelete
  2. Knp video muka mcam tu.. Hahhaha.. Nescafe sedap.. Kadg minum tapi tak selalu

    ReplyDelete
  3. nampak post ni masa hujan terus uihhhh teringin nak kena pi bancuh jugat sat lagiiii

    ReplyDelete
  4. Penggemar nescafe memang suka dan akan cari perisa baru nescafe ni kan. Akak dari dulu tak minum nescafe tapi suami minum.

    ReplyDelete
  5. Ok nanti boleh cuba nescafe latter caramel ni pulak.

    ReplyDelete
  6. Sis memang minum nescafe ni, beli stok banyak sebab sis hantu coffee hehehe

    ReplyDelete
  7. Memang wajib ada kat rumah and office kan.

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.