Header Ads

PG Mall Online Shopping Yang Menjadi Salah Satu Pilihan Rakyat Malaysia

PG Mall Online Shopping Yang Menjadi Salah Satu Pilihan Rakyat Malaysia. Ramai yang dah shopping di PgMall tak lama lagi Raya Haji tentu masing-masing nak shopping online bawak balik kampung, maklumlah Raya Aidilfitri ramai tak boleh balik kampung.

Jadi, sangat sesuai anda shopping online sekarang supaya barang sampai sebelum raya haji, dan yang bestnya bila musim nak raya ni banyak diskaun yang di tawarkan. Boleh jimat dan beli barang lain. Bestkan, siapa yang kaki shopping online macam zira pasti tak akan lepaskan peluang.

Apa yang penting ia adalah platform Malaysia, local punya mesti kena sokongkan. Bagi yang tak tahu PgMall dah lama di tubuhkan sejak 2017 dan menjadi pilihan No 1 Malaysia. Dalam ranking pula top 3 shopping online E-commerce, ramai zira perati rakan update barang beli di PgMall. Selain itu, apa yang menarik terdapat juga Super Shocking Sale ini adalah perkara yang di nanti-nanti semua orang, kalau dapat seronok sangat, rasa nak shopping banyak. Antaranya ialah:-
  • Deals from Rm1
  • Daily new deals
  • Limited time offer

Zaman semakin berubah dan teknologi semakin canggih, kita kena gunakan supaya dapat mudahkan diri kita juga, anda juga perlu ambil peluang ini untuk shopping di rumah. Bukan itu sahaja, kita dapat juga elakkan kesesakan di shopping complex. Tawaran shocking sale ini tak ada di shopping complex tau ini juga salah satu kelebihan beli secara atas talian duduk rumah, dan shopping dengan suami di rumah sambil makan popcorn. Terdapat pelbagai barangan yang ada seperti barang dapur, pakaian, kecantikan, kesihatan dan sukan. 



Cuba anda perhatikan, sekarang pun ada potongan. Lebih jimat dan mudah nak tau barang apa yang ada potongan harga. Siapa yang mencari baby stroller, okey sangat dapatkan sekarang sebelum ia kembali kepada harga asal. PgMall harga mampu milik, semua orang mampu shopping di sini. Tak perlu risau, ia selamat dan sangat mudah nak beli belah, lagi pun menjimatkan masa, tenaga dan boleh membeli bila-bila masa sahaja. pukul 3 pagi pun boleh tiada had masa. 

Terdapat juga promosi lain yang pasti anda teruja. Hot day sales seperti:-
  • 3 slot setiap hari 10:00, 16:00 dan 21:00
  • Harga dijamin terendah
  • Potongan harga sehingga 80% setiap hari


Bagi yang tak tahu terdapat banyak categories untuk anda pilih jika minat fashion boleh klik women fashion bagi perempuan dan men's fashion bagi lelaki, untuk zira yang memang perlukan barang rumah terus klik home appliances memang teruja sebab barang rumah inilah yang membantu kita selesaikan kerja rumah. Zira ada tengok oven, seterika dan bestnya ada multi layer plants stand holder sekarang tengah viral pokok in door jadi rak ini ramai beli. Macam tak percaya harga dia murah, biasa tengok Rm100 lebih. 


Ini zira tengok dekat PC, kalau rasa tak puas hati nak tengok sendiri tinggi, lebar, berat dan warna apa boleh terus ke website PGMall. Harga cuma RM74, zira tak boleh bagi harapan dekat anda jika anda cari tak jumpa mungkin ia akan cepat sold out, benda tengah viral tentu ramai cari. 


Kempen LOVE YOU 3000 Peluang Menangi Cabutan Bertuah RM3000

PGMall juga mengadakan kempen Love You RM3000, pemenang akan di umumkan pada 15 hari bulan dan 30 hari bulan. Maksudnya, sbulan 2 kali, mengikut kelayakan iaitu beli belah di talian rm30 ke atas, cabutan bertuah bernilai rm3000. Seronokkan, dapat cabutan bertuah, dapat diskaun, dapat cashback. Tak rugi shopping di PgMall. 



 Jika terjebak di platform PGMall ni tak perlu risau, terutamanya musim sekarang iaitu penyakit berjangkit sangatlah bahaya. Bagi zira sesuai sangatlah untuk yang kaki shopping online di sebabkan kekangan masa tak dapat keluar beli barang serta untuk keselamatan . biasa memang RM30 beli barang. Terutamanya baru kawin banyak barang nak beli, pindah rumah kosong pula tu tak ada apa pun, kena beli sikit-sikit nak penuhkan barang. ini kalau beli tiap hari seronoknya beli keperluan rumah. mana tau bertuahkan, orang kata lepas kawin ni rezeki lebih dan setiasa ada.



Forever Cashback Up to 3.5%, ramai masih tak tahu tentang cashback ini anda boleh belanjakan sehingga 3.5% iaitu share referred link. Cashback ini anda boleh belanja atau beli barang dengan potongan harga yang murah. Nampak lebih jimat kan. Apa yang menarik sebenarnya zira tertarik dengan belian Rm30 ke atas di PGMall sebab boleh memang cabutan bertuah 

Website: www.pgmall.my
Facebook: PGMallOfficial - https://www.facebook.com/PGMallofficial/
Instagram: PGMall.my - https://www.instagram.com/pgmall.my/


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplaform #ecommersplatform #shopnow #shoponline #supershockingsale #hotdaysales #loveyou3k

1 comment:

  1. Menarik platform PG Mall ni. CR tak pernah try beli lagi dgn pg mall. Nti nak cuba grab brg yg ade shocking sale tu

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.