Header Ads

Kitsui Korean White Skincare Halal untuk kulit yang lebih cerah, sihat, bersih dan licin - Sesuai Untuk Kulit kering dan Sensitive

Kitsui Korean White Skincare Halal untuk kulit yang lebih cerah, sihat, bersih dan licin - Sesuai Untuk Kulit kering dan Sensitive. Ramai yang ada masalah kulit sebab tak sempat nak jaga, untuk atasi masalah kulit sebenarnya tak ada masalah jika anda tahu memilih skincare yang sesuai dengan kulit anda. Setiap orang akan ada masalah kulit cuma sama ada ia teruk atau tidak dan cara penjagaaan serta pemilihan yang betul.

Kitsui ni dapat membantu anda selesaikan masalah kulit, untuk kulit macam zira ni bila tengok macam normal tapi bila tak jaga dengan betul ia kering dan menggelupas sikit. Jadi nak elak kulit kering kena ambil skincare yang sesuai, kalau salah ambil skincare masalah kulit muka tak selesai. 





Yang bestnya kitsui ni bebas daripada bahan-bahan bahaya. Kulit pun jadi lebih cerah, bersih, sihat dan licin kalau nak bergambar tak perlu nak edit sebab kulit dah cantik, yang penting semua produk kitsui skincare adalah di jamin halal, bebas dari alkohol dan hanya menggunakan essential oil sebagai pewangi semulajadi.

Bagi mereka yang kurang tahu atau tak faham apa bahan merbaya tu ia ialah dari sumber haiwan, pewarna tiruan, paraben, bahan toksin, sulfat, perfume, paraffin, dan silicone. Bila tahu semua bahan merbahaya tak ada dekat skincare tak perlu risau.


Kitsui ini di formuasikan secara unik dengan ramuan halal semulajadi yang di pilih khas dari yang terbaik untuk keperluan pemakanan gaya hidup miden harian. Bahan yang menggunakan ramuan semula jadi sesuai untuk kulit kering dan sensitive. 

Bila anda amalkan rutin dengan skincare yang sesuai. Kulit pun akan jadi sihat, okey zira akan kongsikan cara penjagaaan kulit apa yang anda perlu guna setiap hari. 


Setiap orang ingin kulit cantik semulajadi, jika kita kulit sihat tentu perlu memilih produk semulajadi seperti produk Kitsui walaupun sekarang sudah moden tetapi kesihatan kulit perlu menggunakan bahan asal semulajadi. 


Terdapat 2 gambar di atas, anda boleh ikut kesesuaian kulit yang mana satu masalah yang kulit anda hadapi. Zira amalkan rutin dry & normal skin sebab kulit kering dari ikut skincare masa satu nak pakai dulu, kadang zira sendiri pun pening tak tahu nak pakai yang skincare mana satu, bila dah ada rujukan tinggal follow je. 

Kandungan Kitsui Skincare 




Bagi mereka yang telah menggunakan pelbagai produk tapi tak berkesan, zira sarankan anda cuma kitsui yang pasti ia halal dan menggunakan bahan semula jadi, setiap produk perlu konsisten untuk dapatkan hasil yang baik. Jadi anda tak perlu sedih jika guna 3 ke 4 kali tapi tak nampak hasil kerana setiap produk perlukan masa untuk nampak perubahan. 



Produk kitsui ni sangat membantu zira untuk penjagaan kulit. Di sebabkan kulit jenis kering memang sesuai pilih produk ni, supaya lembap dan nampak sentiasa segar. Bagi sesiapa yang ada masalah sama, anda boleh amalkan macam zira supaya kulit sihat dan bersinar. 



Cara penggunaan step skincare juga perlu betul, supaya ia lebih meresap ke dalam kulit dengan baik. Bila zira pakai, kulit lebih lembut dan segar ia boleh di gunakan tanpa ragu-ragu sebab ia halal dan menggunakan bahan semulajadi. Bila kita amalkan produk menggunakan bahan semulajadi kulit tak akan rasa gatal dan pedih, malah kita akan rasa muka lebih bersih sebab tak ada kotoran yang melekat. 

Kelebihan Produk Kitsui 

Korean White Cleansing Gel
  • Membersihkan kulit tanpa menyebabkan kulit menjadi kering 
  • Mencegah tanda-tanda penuaan kulit 
  • Membantu meneutralkan radikal berbahaya yang merupakan salah satu sebab utama penuaan 
  • Membersihkan kulit dengan lembut 
Korean White Toning Lotion 
  • Meningkatkan penghidratan kulit
  • Membersihkan liang pori yang kotor
  • Mengurangkan kadar whithhead dan blackhead 
  • Tekstur ringan dan segar 
  • Anti irritation dan ultra soothing
Korean White Moisturizer
  • Mengurangkan rasa kekeringan
  • Membantu melembapkan kulit 
  • Melambatkan tanda-tanda penuaan 
  • Mengurangkan masalah kukit kusam dan warna tidak sekata
Korean White Essence Serum 
  • Merawat parut dan tanda-tanda bintik hitam
  • Menjadikan kulit lebih bersih dan bebas jerawat 
  • Melambatkan proses penuaan seperti kedutan halus
  • Meredakan kemerahan daripada jerawat keradangan kulit 
  • Menjadikan kulit lebih tegang dan sihat. 

Produk Kitsui tak di ragukan dan ia berkesan dan harga juga berpatutan, untuk dapatkan kulit glowing pun boleh dengan amalkan skincare kitsui sahaja. Ramai yang amalkan sebelum makeup kesiannya makeup tak bercapuk dan dapat tahan lama 

Produk ni memang best sangat, sebab kulit segar selepas guna. Yang nak dapatkan produk Kitsui boleh klik link di bawah. 

Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia

Tiktok : https://vt.tiktok.com/ZSJUoshPn/

Facebook : https://www.facebook.com/kitsuimalaysia

YouTube : https://www.youtube.com /KitsuiBeauty

Kitsui Korean White Skincare

Website : https://kitsui.con.my

Shopee mall : https://shopee.com.my/kitsui.my.hq


No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.