Header Ads

Kitsui White Snow - Kejelitaan Kulit Bermula Dari Dalaman

Kitsui White Snow - Kejelitaan Kulit Bermula Dari Dalaman. Walaupun produk Kitsui sudah terkenal tetapi tentu ramai yang belum tahu tentang produk terbaru iaitu Kitsui White Snow. Bagi yang belum tahu apa kelebihan produk ni ianya adalah kulit lebih cerah dalam masa 7 hari yang penting anda perlu consistent amal setiap hari. Jika skip kesan kecerahan kulit lambat berkesan.

Vitamin C amat penting untuk kulit kita kerana ia melindungi kulit daripada kerosakan sinaran Uv sebab itulah ia terdapat di dalam Kitsui White Snow. Jelas sekali jika kulit terdedah dengan cahaya matahari setiap hari, kulit kita akan cepat rosak. 

Selain itu juga dapat meningkatkan penghasilan kolegen yang membuatkan kulit lebih anjal. Terdapat juga grape seed extra yang mengelakkan masalah penuaan, melembapkan kulit, merawat masalah jeragat, bintik hitam, dan kulit tidak bermaya.

Kitsui White Snow seperti vitagen yang dapat mempercepatkan proses penghdaman makanan dan menyihatkan usus. Bagi yang ada masalah penghadaman zira sarankan anda amalkan Kitsui white snow supaya masalah penghadaman dapat di atasi, anda juga dapat melakukan aktiviti harian dengan selesa.

Usus yang bersih pastinya akan menjadikan kulit lebih cerah dan sihat kerana terdapat Niacinamide dan vitamin C pencerahan kulit yang paling berkesan dan selamat di gunakan. Masalah kulit juga berkurang sekiranaya usus anda bersih dan sihat.

Zira dah rasa Kitsui White Snow ni rasanya memang sedap, masam-masam manis, walaupun sekarang tengah mengandung tapi ia selamat di amalkan dan doakan, tak lama lagi nak bersalin lagi sebulan lebih. Pernah juga ada masalah penghadaman memang tak selesa tapi alhamdulilllah sekarang dah okey. 

Bebas Bahan-Bahan Berbahaya

Apa yang zira suka tentang produk ini ia menyihatkan usus, kerana ia dapat membantu penghadaman lebih baik dan sistem penyerapan dalam badan menjadi lebih bagus. Penyerapan nutrisi dalam badan menjadi lebih cekap. Usus yang lebih sihat dan bersih akan menjadikan kulit lebih cantik dan sihat. 

Penyerapan Nutrisi lebih cekap

Meningkatkan nutrisi badan seperti vitamin C, vitamin B3-Niacinamide Vitamin B12 dan vitamin D3 untuk kulit yang lebih sihat dan cantik.

Mencerah dan Memudarkan

Memudarkan kulit bekas luka dan mengurangkan masalah kulit seperti eczema, jerawat, kulit berminyak, pori membesar, kemerahan dan mencerahkan kulit kusam.

Testimoni pengguna Kitsui White Snow 






Bila tengok testimoni ni, cantik sangat kulit mereka. Tak makeup pun cantik. Orang kata lelaki ni suka perempuan tak makeup, jadi inilah rahsia wanita cantik tanpa makeup mereka perlu amalkan Kitsui White Snow untuk dapatkan kulit cantik dan sihat. Bila kulit kusam dan tak bermaya akan jadikan kulit tak sihat dan kurang bersih. 

Bahan yang terdapat dalam produk Kitsui tentulah bahan semulajadi, ia untuk mengekalkan kulit cantik dan sihat. Anda tak perlu risau, ia halal dan selamat. 



Usus sihat kulit cantik

  • Probiotics and prebiotic untuk usus yang sihat. Apabila anda mempunyai usus yang sihat, Kulit anda akan lebih bersih dan cantik. Kandungan CFUs per sachet.
  • Bahan-bahan yang di import ari Korea DermaNia-Korea.
  • Vitamin C dan Vitamin B3 (Niacinamide), Gabungan 2 nutrisi yang sangat hebat untuk memastikan kulit lebih cerah dan sihat.
  • No Artificial coloring, less sugar.
  • No artificial flavouring. 





Anda boleh dapatkan Kitsui White Snow di Watson yang berdekatan, memang mudah sangatkan nak amalkan sebab cawangan Watson mudah cari. 


Bagi yang ada masalah jerawat juga, anda boleh amalkan Kitsui White Snow untuk Memudarkan bekas jerawat dan dapatkan kulit yang cantik berseri. Bila tengok bahan yang terdapat dalam Kitsui memang bagus untuk kulit. 




Selesaikan masalah anda dengan Kitsui, okey bagi sesiapa yang ada masalah kulit muka gambar di bawah sangat di sarankan mencuba terlebih dahulu Kitsui White Snow. Bila kulit sihat tentu wajah kita nampak sentiasa muda dan orang tak akan percaya yang umur kita sudah meningkat.  






Untuk dapatkan produk Kitsui iaitu cantik semulajadi anda boleh grab sekarang dengan diakaun voucher code + Free gift dengan menggunakan code "KITNOW" semasa checkout dan nikmati 25% off. (capped at RM2) di Kitsui Shopee Mall. Boleh dapatkan di link di bawah. Nak jimat? Anda boleh menggunakan code dan nikmati diskaun di Shopee Mall. 


Official Shopee Mall :  https://shopee.com.my/kitsui.my.hq 







No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.