Header Ads

Parota Rich

Assalamualaikum 

sesiapa yang tingin merasai makanan baru anda bole cuba parota crispy rasa dia lain dari yang lain. Parota sudah mula mandapat sambutan warga kota dan mengembangkan sayapnya di KL & SELANGOR untuk membuat tempahan Parota Crispy Frozen atau ingin Menjadi ejen. kami menyediakan peluang perniagaan buat sesiapa yang berminat terhadap Parota rasa sekali pasti nak lagi.

Mencari Yang Halal Adalah Fardu Bagi Umat Islam. Like page Parota Rich KL http://www.facebook.com/parotarichkl cuba lihat berapa ramai yang sudah merasai kesedapan Parota.



 anda bole masej/call untuk keterangan lanjut boleh menghubungi Iz (019-4508457)

✔100% PRODUK MAKANAN BARU 

✔100% PRODUK MUSLIM 
✔100% PRODUK KELUARAN BUMIPUTRA

Untuk kurangkan persaingan anda harus jual/mencari benda baru atau jarang orang jual jika ingin memajukan sesuatu perniagaan jadi Parota Rich sangat sesuai jika anda ingin mencuba benda baru.


Mereka menjual Parota ramai pelanggan yang ingin mencuba benda yang jarang kita jumpa tetapi ramai orang sebelum ramai yang rasa anda harus rasa dahulu baru tahu bagaimana rasa keenakan Parota crispy. Anda juga boleh mendapatkan dalam bentuk frozen yang boleh digoreng bila sahaja dirumah dan boleh menjadikan makanan petang yang boleh di nikmati semua peringkat umur.


Tu dia tengok pun sedapkan, apa lagi bila sudah rasa pasti sedap. Ia sangat rangup dan berintikan ayam ada cmpuran 13 rempah ratus dan sayur dan bahan-bahan lain. Ia tiada lagi di pasaran jadi anda boleh dapatkannya di area KL dan Selangor.


Balik umah nak rasa makanan baru bersama keluarga, sedap bila makan beramai-ramai kerangupan ia terasa dapat celendar pulak tu, thanks (^_^)

2 comments:

  1. Salam iuzira... Kalo sy berminat mahu menjadi salah satu stokis parota crispy.. Macam mana cara untuk mohon???

    ReplyDelete
  2. Salam iuzira... Kalo sy berminat mahu menjadi salah satu stokis parota crispy.. Macam mana cara untuk mohon???

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.