Header Ads

Kitsui Puraria B-Up Membantu Memberi Keyakinan Pada Diri Anda

Kitsui Puraria B-Up membantu memberi keyakinan pada diri anda , Tengok tajuk je tentu anda sudah tau produk ini untuk apa tentu ramai para wanita di luar sana nak cari macam ni untuk memberi keyakinan pada diri kita. Setiap wanita mesti nak tubuh badan cantik dan menarik supaya kita tak di panggil pembaris sebab tak nampak bentuk dan hilang terus keyakinan dalam diri dan pasti anda akan rasa down bila ada orang cakap macam tu tak kira lelaki atau perempuan.


Sebelum itu, ada ke yang tak tahu tentang produk Kitsui Puraria B-Up? Okey, Zira bagitau serba sedikit tentang produk Puraria B-Up. Produk ini bagus bagi sesiapa nak nampak sentiasa yakin serta mempunyai bentuk badan yang cantik dan menarik. Sebenarnya bila kurang leper atau tak pejal sukar cari bra yang sesuai, bila anda main pakai tentu tak selesa dan ia tak terletak dengan baik, rasa tak betulkan ke bila bra senget atau tali terjatuh.

Zira yakin tentu anda ada pengalaman sama macam ni kan, jadi untuk atasi masalah kurang selesa memakai bra atau sukar mencari saiz yang sesuai anda boleh mencuba Kitsui Puraria B-Up tapi anda perlu consume untuk menaikkan keyakinan dan lihat kesannya selepas anda amalkannya. Manalah tau bila anda sudah consume dalam tiga ke empat kotak nampak kesan yang Wow dan pasti bangga dengan diri sendiri.




Kelebihan Kitsui Puraria B-Up 

  • Menaikkan payudara yang kendur dan  leper
  • Mencantikkan payudara yang kendur dan leper
  • Menaikkan pinggul yang jatuh
  • Membentuk semula lekuk tubuh terutama pada pinggul dan payudara
  • Membantu seimbangkan saiz payudara wanita yang mempunyai payudara yang tidak sama besar dan senget sebelah
Selain anda dapat kesan yang mengagumkan, anda juga dapat selesaikan masalah sukar mencari bra dan tiada cacian daripada orang sekeliling. Bagi yang sudah bersuami, tentu pasangan anda teruja dengan perubahan pada diri anda dan yang penting suami makin sayang. Produk ini selamat di amalkan kerana di perbuat dari bahan semula jadi seperti Fruktos, serbuk peach, honey dew, pueraria lobata, pueraria mirifica dan banyak lagi. 



Cara Pengambilan 

Anda boleh amalkan dengan meminumnya 1 sachet setiap hari sebelum tidur. Untuk maintain minum 1 sachet 2 hari sekali. Harga sangat berbaloi iaitu RM38.80 sekotak. Anda juga boleh dapatkan juga di HQ Kitsui dengan harga RM37.00 termasuk postage sm/ss. 

Tips/Pantang
  1. Untuk MASALAH JERAWAT sila pantang susu, makanan bergoreng dan kicap soya.
  2. Elakkan pengambilan KAFEIN sebab boleh mempercepatkan penuaan.
  3. Masa PERIOD anda boleh stop sebab sistem penyerapan badan masih lemah jadi bazir jika minum.
  4. Boleh JARAKKAN waktu pengambilan selama 5 jam jika ambil UBAT dari hospital/klinik.
  5. Boleh jarakkan 1-2 jam pengambilan dengan produk Kitsui jika mengambil apa-apa jenis produk/supplement/jamu lain.
  6. Sesuai diambil selepas kandungan/baby yang berusia 4 bulan keatas untuk ibu mengandung/ ibu mnyusu.
  7. Produk slimming/detox TIDAK SESUAI untuk ibu menyusu atau ibu mengandung. 
  8. Amalkan minum AIR MASAK 2-3 liter untuk kesan terbaik.
  9. Jika mempunyai MASALAH KESIHATAN sila rujuk doktor atau pakar kesihatan dulu sebelum mengambil apa-apa jenis produk.
  10. Produk yang MEMPUNYAI KOLAGEN tidak digalakkan dan tidak sesuai untuk pengguna yang mempunyai masalah alahan makanan laut atau masalah kulit sensitif atau masalah resdung.
  11. Boleh bancuhkan dengan AIR SUAM, AIR BIASA ATAU AIR SEJUK  tapi pastikan betul-betul LARUT dulu sebelum minum.
  12. Produk ini sesuai diambil selepas sarapan atau sebelum tidur. (waktu yg dicadangkan ialah sebelum tidur sebab penyerapan waktu malam lebih tinggi)



Zira nak bagi testimoni sikit tentang Kitsui Puraria B-Up, rasa buah memang sedap tapi anda perlu goncang dengan kuat supaya ia tak berketul, jika pakai cawan anda perlu gaul lebih lama. Perubahan mungkin mengambil sedikit masa tapi memang ada rasa lain sikit ini yang tak sabar nak tengok perubahan Puraria B-Up bila sudah consume. Anda boleh dapatkannya di Watson dan Guardian.



Website : kitsui.com.my 
Instagram : @kitsuimalaysia 
Facebook : Kitsui My

6 comments:

  1. wahh terbaik sis..menarik apa rasanya ya..

    ReplyDelete
  2. Kitsui ni dah lama gak dengar.. Rasa buah tu mcm mana..mean rasa2 oren ke, berry ke..

    ReplyDelete
  3. wahh mcm menarik produk kitsui kali ni..harga pun berpatutan

    ReplyDelete
  4. It's my first time get to know about this brand, will check it out soon.

    ReplyDelete
  5. best kitsui, ada macam-macam jenis produk, untuk putih, untuk jerawat dan macam2 la..nad pernah amalkan, memang best

    ReplyDelete
  6. Kebanyakan produk Kitsui ni less sugar .. yang ni pun sama ke zira? apa rasa dia? tawar gak ye?

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.