Header Ads

Kitsui Belloss Fiber Membantu Masalah Sembelit

 Kitsui Belloss Fiber Membantu  Masalah Sembelit

Kitsui Belloss Fiber Membantu  Masalah Sembelit, Korang mesti pernah alamai masalah sembelit sampai sakit perut. Zira pun pernah alami, orang kata makan buah betik boleh lancarkan proses penghadaman tapi sebenarnya ia bergantung kepada tubuh badan kita sebab kita kurang makan makanan berkhasiat. Sekarang banyak makanan proses, ramai yang memilih makanan proses untuk memudahkan kerja memasak. 

Jadi apabila kita makan makanan kurang segar dan berkhasiat ini adalah salah satu sebab kita alamai masalah sembelit. Pengalaman Zira masa lepas bersalin adalah takut buang air besar sebab takut jahitan terkoyak nasib baik masa itu ada kawan pesan sediakan ubat cair najis untuk memudahkan proses buang air besar.

Sekarang bila tau produk Kitsui dapat bantu masalah sembelit, boleh amalkan Kitsui Belloss je tapi ia tak di galakkan untuk itu mengandung dan menyusu anak. Bagi yang nak tau kesannya ia berkesan seawal 3 hari tapi masa Zira minum waktu pagi, petang itu yang boleh nampak kesan terus ke tandas tak perlu tunggu 3 hari lancar je  pembuangan tu.


Kitsui sangat membantu kerana ia terdapat gabungan 9 jenis buah-buahan yang di perkaya dengan vitamin dan mineral yang membersihkan semua toksin yang berkumpul dalam usus seperti minyak dari makanan seharian, Faedah:

  • Mencegah masalah sembelit.
  • Membuang toksin dalam badan melalui proses penghadaman.
  • Membantu dalam proses detoks.
  • Memperbaiki sistem penghadaman.
  • Melegakan kembung perut.

Buah dan sayur-sayuran penting untuk tubuh badan kita ada juga di kalangan orang yang tak suka makan buah dan sayur itu salah satu sebab masalah sembelit jadi Zira sarankan ambil Kitsui Belloss Fiiber ini sangat lengkap dalam membantu melancarkan penghadaman. Antara kandungan Kitsui ini ialah:-

Nanas (300mg)

  • Membantu meningkatkan penghadaman melalui sebatian yang dikenali sebagai bromelain, yang membantu memecahkan lebih banyak protein. Ia mengandungi serat tinggi dan tinggi nutrien yang membolehkan penyerapan banyak nutrien.

Epal (3000mg)

  • Mengandungi jumlah pektin (sejenis serat) yang membantu mengikat kolesterol dan logam berat dalam badan yang membantu menghapuskan bahan toksik dan membersihkan usus.

Kiwi (300mg)

  • Kiwi tinggi dengan serat makanan, vitamin C, dan antioksidan. Kandungan serat yang tinggi dan rendah kalori menjadikannya sesuai untuk penurunan berat badan dan bagus untuk detoks / pembersihan toksin dalam badan.

Buah Markisa (300mg)

  • Mengandungi serat pemakanan yang membantu mengawal sistem penghadaman dan memastikan usus sihat, mencegah sembelit dan gangguan usus.

Lemon (300mg)

  • Tinggi dengan vitamin C iaitu  antioksidan yang menarik air ke dalam usus. Kandungan air yang semakin meningkat dalam usus membantu mencegah dehidrasi yang juga menghalang sembelit.

Pear (300mg)

  • Memberi kesihatan usus yang baik, membantu melancarkan penghadaman dan mencegah sembelit. Ia adalah sumber serat yang hebat, tinggi dengan vitamin C, vitamin K, kalium dan antioksidan.

Bayam (300mg)

  • Menyediakan jumlah serat yang cekap dan membantu mengekalkan kalori dalam kawalan.

Timun (300mg)

  • Membantu menenangkan kulit dengan menghidratkan badan anda untuk membuang toksin dan mengekalkan kulit yang sihat.

Saderi (300mg)

  • Mempunyai sifat antimikrob, yang membantu meningkatkan sistem imun.

Ribuan testimoni telah berjaya, dan di percayai ia berada dalam pasaran 20 tahun.  Ia adalah jenama yang sanagt popular di Malaysia. Jenama ini mengutamakan kualiti dan mematuhi pawaian industri seperti ISO, HACCP dan GMP untuk memastikan produk mereka memenuhi piawaian kualiti tertinggi. Produk Kitsui menggunakan bahan berasaskan tumbuhan yang menjadikannya selamat untuk di makan dan sesuai untuk individu yang mempunyai sekatan atau keutamaan diet seperti vegetarian.

 




Jenama ini disahkan halal, memastikan pengguna islam boleh menggunakan produk Kitsui dengan yakin. Keberkesanan produk Kitsui dalam mencapai hasil yang di inginkan seperti peningkatan tenaga, penghadaman dan kesihatan yang lebih baik.

Kitsui telah menerima  pelbagai anugerah untuk produk berkualiti mereka , termasuk Brand Laureate, Anugerah Asia Halal, Watson Top Brand dan Superhealth Brand. Anugerah ini menjadi bukti komitmen Kitsui untuk menyediakan makanan tambahan kesihatan yang selamat, berkesan dan berkualiti tinggi kepada pengguna. Pengiktirafan daripada anugerah ini juga mempamerkan kepercayaan dan sokongan yang Kitsui peroleh daripada pelanggan dan pakar industri.


Penghargaan untuk produk Ktsui,






Korang juga boleh dapatkan produk Kitsui di Watson berdekatan, nak cepat dapatkan di offline je mudah dan pantas yang bestnya ia dapat award slimming fiber drink.









Kecemerlangan produk Kitsui terhadap kualiti telah menjadikan mereka jenama yang berpotensi dan dihormati dalam industri suplemen kesihatan. Semua produk Kitsui boleh di dapati di seluruh farmasi berdekatan atau secara online.

Cara-cara bancuh produk Kitsui

  1. Ambil 1 sachet ia bersamaan 15 gram
  2.  Masukkan ke dalam cawan atau tumbler
  3. Kemudian , gaul atau goncang hingga rata.

     Korang boleh amalkan Kitsui Setiap hari bagi mengelakkan masalah sembelit lagi pun ia bagus untuk kulit agar kekal sihat. Bagi mereka yang kurang gemar makan sayur Kitsui dapat bantu anda dalam pemakanan tambahan.

Disamping itu juga, Kitsui juga ada mengeluarkan produk-produk lain seperti Kitsui Collagen white untuk penjagaan kulit dan juga Kitsui Meal Replacement Plus untuk penjagaan pemakanan harian yang sihat dan seimbang.

 




Kesemua produk dibawah jenama KITSUI boleh didapati di Watsons dan Guardian seluruh Malaysia. Jenama KITSUI juga telah menerima anugerah "Watsons Top Brand" dan "Superhealth Brand". Harganya tidaklah terlalu mahal seperti produk lain yang perlu mengeluarkan wang beratus ringgit dengan tidak pasti keberkesanannya. Harga produk ini bermula RM30 sahaja dengan kesan yang selamat dan efektif. Produk KITSUI ini juga boleh didapati secara atas talian di laman web rasmi KITSUI dan Shopee.

 

Laman Web Rasmi Kitsui

https://kitsui.com.my/

Shopee

https://shopee.com.my/kitsui.my.hq

 

Untuk maklumat lanjut mengenai produk ini dan produk lain daripada Kitsui, sila layari:

Instagram

https://www.instagram.com/kitsuimalaysia/

Facebook

https://www.facebook.com/kitsuimalaysia/

Tiktok

https://vt.tiktok.com/ZSJUoshPn/

Website

https://kitsui.com.my/

 







No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.