Header Ads

Entri popular di blog Denaihati

Assalamualaikum 

Blog yang sentiasa dikunjungi oleh para pengunjung tidak kira blogger atau bukan. Ia menjadi tarikan kerana banyak maklumat yang orang ramai ingin ketahui seperti F1 di Sepang, semak saman trafik onlineBuffet Ramadhan dan Cara Nabi SAW Menyambut Hari Raya. Selain itu, Denaihati Network juga memberi penghargaan kepada pembaca yang menyertai contest yang dianjurkan, hadiah yang menarik juga dapat meningkatkan pengunjung menjadi pembaca setia Denaihati Network.


Blog ini juga pernah menyatukan antara blogger Malaysia dengan blogger dari negara lain, dalam ‘Networking’ atau jaringan di alam maya, seperti majlis SBB 2014 yang telah diadakah pada bulan Mac. Perkongsian dari pada blogger yang berpengalaman sedikit sebanyak memberi satu inspirasi kepada blogger baru untuk mencari idea menulis blog serta pembaca setia dalam blog mereka. Setiap blog mempunyai kisah yang berlainan dan disitu pembaca boleh menilai keistimewaan blog yang ada.



 Denaihati Network sepetang bersama blogger 2014

Setiap peristiwa pasti mempunyai kenangan manis mahupun pahit, kenangan silam sentiasa dalam ingatan sedekahkan al-fatihah bagi blogger yang telah meninggalkan kita, terpilih dalam DiGi WWWOW Blogger of the year 2013 antara top 3 sangat bersyukur walaupun belum mengetahui pemenangnya dan MITBC Best Tourism Blog of the year 2013 di majlis ini memberi perkongsian Tips Blogging, ini yang paling penting camne cara nak tarik perhatian orang supaya baca blog kita.



Semua orang ada rahsia, Diego Gracia juga ada rahsia nak tau apa itu Diego Gracia baca entri ini. Jika seseorang itu sukar nak cakap salah satu untuk tarik perhatian pembaca letakkan satu gambar di dalam blog, satu gambar telah menceritakan suasana di sesuatu tempat atau keadaan seperti app Instagram
Ni adalah trafik Denaihati pada tahun 2012 ramaikan yang lawat blog ni mesti ada yang menarik dan info-info terkini sampai ramai yang datang melawat.

Entri popular pada tahun 2013 Aqiqah Ramadan di Kemboja amalan yang sangat dituntut dan ia adalah sunat muakad, kebiasaannya ia dilakukan pada hari ke 7 mengikut sunnah Rasullah SAW atau hari ke 14 atau hari ke 21 atau selagi dia belum baligh. 


Waktu Imsak dan Berbuka Puasa Negeri-Negeri Seluruh Malaysia entri ini sangat popular dikala bulan ramadhan tiba pasti ramai nak tau waktu imsak ia penting dan kita perlu tau kerana sunat melambatkan waktu sahur bulan puasa nak dapatkan pahala lebih kena la tau maklumat-maklumat camnikan, waktu berbuka pun kena tau orang dah tak saba nak makan mesti kena buka puasa awal itu juga salah satu cara mendapatkan pahala, buka awal pun dapat pahala tapi pastikan ia sudah masuk waktu solat magrib tau kalau belom masuk waktu jangan makan dulu kalau tak puasa anda sia-sia tak dapat pahala yang dicari pada bulan ramadhan.

Minum Yeo’s dan menang hadiah bernilai RM500,000 pasti mata anda berpinar-pinar tengok jumlah duit yang banyak ni, ha kalau nak memiliki duit yang banyak ni anda kena minum Yeo's iaitu ‘ Yeo’s 80 Days Drink to Cash Contest ‘. Peraduan yang dianjurkan oleh Yeo Hiap Seng Trading Sdn. Bhd. menawarkan hadiah bernilai RM500,000 dan menangi RM 3,000 setiap hari selama 80 hari. 

Doa tidak diterima dan zuriat nakal di sebabkan satu video ramai yang berusaha berubah kearah kebaikan, seperti berhenti merokok kerana Rokok itu haram. Walaupun ramai sudah mengetahui ia membahayakan kesihatan tetapi bukan mudah untuk meninggalkannya jika ada niat tidak menyentuh rokok lagi itu sudah bagus salah satu usaha yang membersihkan diri daripada perkara yang membahayakan kesihatan.

8 comments:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.