Header Ads

kucing comel

Assalamualaikum 

Bila tengok kucing ni tingat kucing kat rumah, tapi kat rumah semua warna oren bila kucing warna hitam datang kucing tu mesti nak gaduh..... mula la kucing tu bercakaran dan sesi kejar-mengejar bermula. Sapa yang kuat dialah yang menang, Geram tengok kucing kat gambar tu main-main mata pulak dengan titew malu tau " Okey, cair jap bila kucing tu main mata" ^_^

Satu hari, sekor kucing dekat umah tetiba kadang asik nak menyendeng je slalunya kucing betina kali ni kucing jantan ke esokan paginya kucing tu dah arwah.... patutlah kucing tu asik datang, masa tak tau tu zira siap tutup pintu sebab kucing tu kacau buat keje kan menyesal tak sudah T_T.



Sekarang ni adak 4 ekor anak kucing, dari kucing yang sama tah bape kali kucing tu beranak pun tak tau sampai anak-anak dia dah besar Sayangnya bila dah besar mesti kucing tu kena langgar sebab suka ikut orang kadang tido bawah kete. kalau terlanggar keta tu, maaf tak sengaja kenapa la dia tak cari tempat selamat untuk beristirehat.

Selamat menyambut bulan ramadhan yang bakal tiba tak lama lagi. Jangan ponteng puasa tau, kalau tak kena bayar fidiah.... Lakukan tanggungjawab anda sebagai umat islam.

8 comments:

  1. Comelnye kucen.. Mata dia tu rase nak korek2 je. Geram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu,
      eh, jangan peluk kucing tu xpe

      Delete
  2. cutenye...tergoda la pulak...ni kalau dapat...peluk dan takkan lepaskan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la, pandai pulak kucing tu kelip2 mata ;)

      Delete
  3. hehe comelnya tucenggg! yaya datang dan follow. nice blog! :)

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.