Header Ads

Cabaran Top 70 Penulis Komen di Blog Denaihati.com

Assalamualaikum 

Cabaran ini adalah tugasan kedua kepada mereka yang joint dan terpilih untuk memiliki hadiah iphone 5S cabaran untuk contest iPhone sudah bermula pada 15 September dan akan berakhir pada 15 Oktober 2014. Ianya adalah anjuran Denaihati. Seramai 148 telah dipilih yang menepati syarat contest tersebut.


Tugasan Kedua Cabaran iPhone 5s
  1. Jumlah komen akan dikira menggunakan wp top commentators widget.
  2. Peserta dikehendaki menggunakan username yang sama dengan nama blog untuk memudahkan pengiraan. contohnya sekiranya domain blog  Iuzira.com maka gunalah username iuzira atau sekiranya domain adalah wanhidayat.blogspot.com maka gunalah username Wan Hidayat.
  3. Jumlah setiap komen mesti melebihi 10 perkataan yang kurang akan dipadam.
  4. Komen mestilah bersesuaian dengan tajuk entri jangan lari topik hanya kerana nak mendapat jumlah komen yang banyak sebab ianya juga akan dipadam.
  5. Syarat satu banner di blog peserta masih dikekalkan dan adalah diharap semua peserta dapat menukarkan banner yang ada kepada banner “Qurban di Kemboja” yang boleh didapati di sini. Semuga sedikit sumbangan mempromosi ini menjadi asbab kita akan mendapat gajaran yang berlipat kali ganda.
  6. Pastikan peserta sentiasa update senarai penaja dengan backlinks supaya tidak tersingkir dari cabaran kerana admin akan sentiasa memantau entri penyertaan.
  7. Peserta yang masuk dalam top 70 akan layak untuk masuk pusingan terakhir.

4 comments:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.