Header Ads

seri emas

assalamualaikum

Alhamdulillah, baru pakai seminggu lebih nampak perubahan sikit, jerawat yang degil ni akhirnya terhapus juga semua ni disebabkan produk seri emas. terima kasih temuakan aku dengan seri emas. baru buka kotak dia dah rasa harum kerana ia diperbuat daripada bahan semulajadi tanpa bahan kimia serta 100% buatan tangan.

Senang je nak pakai cuma 2-3 minit je. Wanita ni kadang hormonnya berubah bila tumbuh jerawat dekat muka aku memang geram apa lagi aku tonyoh seri emas ni dekat muka sambil ratakan dekat bahagian muka yang lain dengan berkat kesabaran aku merajinkan diri pakai seri emas akhirnya hilang sikit jerawat yang degil ni bagai di tabur baja dekat pokok.



Siapa yang belum cuba, segeralah dapatkannya sebab sabun buatan tangan ni nak jimat boleh belah dua jadi lambat nak habis dan masalah yang korang hadapi akan segara selesai. kelebihannya:-

resdung
deria bau kembali normal dalam masa 5 hari. hidung bersin, tak berair dan pernafasan kembali normal. ini sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah resdung tak payah pergi pusat rawatan hari-hari buat sendiri pun boleh.

migrain
migrain hilang dalam masa seminggu. 

masalah kulit muka
menyelesaikan masalah seperti muka berminyak, jeragat dan sekatakan toner kulit muka yang ni aku suka dengar sebab kulit muka aku ni kalau tengok betul-betul memang tak sekata.

jerawat dan parut
Jerawat dan parut hilang dalam masa sebulan yang ni korang kena rajin pakai hari-hari tau kalau nak hilangkan parut dekat muka baru kesannya nampak dan muka lebih berseri-seri.

Elergik makanan laut.
masalah jerawat hilang dalam seminggu. Okey kalau masalah jerawat hilang pasti elergik makanan laut akan hilang, jadi bila masalah muka dah hilang pasti korang suka dan apa lagi tanpa banyak pantang boleh la makan dengan rakusnya makanan laut yang kita suka.


Nak tau cara guna, hanya perlu buihkan pada tangan dan sapu pada muka dengan putaran menaik dan kemudian bilas. Sekiranya mengalami gatal-gatal hidung gosok lebih lama di bahagian kiri dan kanan hidung. biarkan dalam masa 2-3 minit kemudian baru bilas dengan air. Korang akan dapat rasa kesannya bila menggunakan secara berterusan.

Hubungi:-
SE international Sdn.Bhd
No.3-2 Jalan Wangsa Setia 3,
Wangsa Melati, 53300. 
Kuala Lumpur
03-41444969
www.seriemasbeauty.com

2 comments:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.