Header Ads

MagicRED by Zarra

Assalamualaikum 

Siapa yang tak nak kulit bersih, gebu dan kelihatan lebih sihat pasti semua orang nak. Terutama kaum pompuan khususnya remaja mesti nak cuba sesuatu produk supaya wajah kita kelihatan menawan. Walaupun berhabis beribu ringgit mereka sanggup kerana hendak kelihatan cantik. 


Aku bab kecantikan memang suka nak kelihatan cantik, kadangkala hasilnya hampa tidak seperti apa yang aku inginkan mungkin sebab pertukaran produk dan gaya hidup yang aktif serta sibuk, pasti banyak masalah berlaku tumbuh jerawat seketul, kulit kusam serta tona tak sekata semua tu membuatkan wajah tak bermaya. 


Bila semua masalah tu terjadi aku terasa macam nenek yang berusia, Ha, bayangkan orang tengok aku comel je dari jauh kat gambar bukan main cun tapi bila tengok dekat dan real dah cam orang tua mesti korang akan terkejut ini semua angkara jerawat, jeragat, kulit kusam dan tona tak sekata punya kerja menyebabkan aku kelihatan jelek bila masalah ini wujud.



Tapi Alhamdulillah kehadiran aku ke pelancaran Magicred By Zarra bagai memberi sinar puteri. MagicRED, pencuci wajah terbaru dan ia diformulasikan dengan 4 kebaikan iaitu membersih, menyegar, melembab dan mencerahkan kulit wajah. Kepada sesiapa yang telah dapatkan Magicred memang berbaloi sebab pencuci wajah 4 dalam 1, jimat. 


ia bukan khusus untuk pompuan je tapi lelaki pun boleh guna untuk hilangkan masalah yang ada pada wajah, jadi abang-abang dan pakcik sekalian yang inginkan kesihatan kulit wajah boleh dapatkan MagicRED. 

Kandungan MagicRED


Sebelum aku bagi tau kandungan produk baru nak bagi tau Magicred Selamat dan Halal. Okey, MagicRED menggunakan teknologi terkini  iaitu teknologi NANO yang dapat mengesan dan memperbaiki masalah kulit wajah dengan tepat serta berkesan. 

Bahan berasaskan tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan gred terbaik seperti buah badam, avokado dan buah citrus. Ia setanding dengan jenama antarabangsa tetapi harganya sangat berpatutan dah lama aku cara produk yang murah akhirnya ada juga.


Berangan jap jadi duta Magicred, banyak ni stock sapa yang belum cuba Magicred, kena dapatkan sekarang kalau tak camne nak tengok magic kat muka korang kalau tak cuba. 

Dimana hendak dapatkan Produk Zarra

yang aku suka produk ni mudah didapati jadi sebagai pengguna tak perlu risau kalau stok dah habis. Tempat yang korang boleh dapatkan Magicred ini seperti Hypermarket, farmasi, kedai serbaguna dan kedai runcit. 

Apa keistimewaan jadi ahli VIP Zarra sinar puteri

apa yang best bila jadi ahli korang akan dapat macam-macam kelebihan dan keistimewaan yang orang lain tak dapat.
  • Promosi & tawaran sehingga 40%
  • Hadiah istimewa sempena Hari lahir
  • Tip dan info kecantikan daripada pengasas Zarra, Pn.Zamzarina Zamri
  • Berpeluang mengikuti pelbagai aktiviti ekslusif seperti hi-tea, makan malam, aktiviti outdoor dan melancong.
Dah baca apa keistimewaan jadi ahlikan? mesti korang teruja macam aku walaupun sekarang ni tak berapa sihat. Nak tau harga Magicred boleh Pm di Sini

Susah nak cari produk yang ada kelebihan dan keistimewaan macam ni, dah la murah ada keistimewaan pulak tu kepada ahli produk Zarra, bukan mudah nak cari produk yang mampu milik.


Zarra Sinar Puteri
facebook : www.facebook.com/ZarraBeautyline
twitter : @zarramy
Instagram : @zarra.my
untuk info SMS : ZR ( jarak) INFO dan hantar ke 32828

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.