Header Ads

buat duit melalui advertorial

Assalamualaikum 

Kepada yang tak faham tentang advertorial.my yang menerangkan bagaimana jana income melalui blog. Korang kena baca sampai habis. Advertorial adalah salah satu cara blogger dapatkan income melalui blog bentuk penulisan, seseorang boleh dapatkan RM30-Rm350 satu post entry mengikut nilai sesebuah blog.

Biasanya syarikat akan memilih mana-mana blog yang akan di review mengikut budget syarikat tersebut. Perkhidmatan ini akan ditulis oleh blogger untuk review produk, perkhidmatan, laman web atau apa sahaja yang di minta oleh pengiklan.


Sebagai ganjaran pengiklan akan membayar sejumlah wang sebagai pertukaran bagi khidmat menulis ulasan tentang mereka. Untuk permulaan bagi blogger baru boleh jana income melalui advertorial  dan ia boleh dijadikan pendapatan sampingan kepada mereka yang ingin buat part time job.

kalau korang mempunyai jenama blog sendiri dan dapat review RM100 satu entry dan seminggu dapat post tiga atau empat entry sebagai contoh korang boleh darabkan empat untuk sebulan. Bukankah itu sudah mencukupi untuk permulaan sebagai blogger baru tetapi kalau korang tak yakin boleh tawarkan RM30 untuk satu entry mengikut kekuatan blog.

Cara untuK daftar ;
  1. Klik ADVERTORIAL.MY
  2. lepas daftar tunggu sahaja email daripada advertorial





Bukan sahaja dapat jana income tapi korang boleh juga baiki gaya penulisan yang tidak sesuai supaya ia lebih berkualiti dan boleh memikat pengiklan serta dapat meningkatkan nilai kekuatan blog. Setiap entry mempunyai jangka masa yang panjang  dan ini akan berikan kelebihan dan keuntungan buat pengiklan.

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.