Header Ads

Raya sakan bersama Lazada

Assalamualaikum 

Campaign yang telah di anjurkan oleh Ladaza membuatkan aku teruja ingin shopping di ladaza kerana potongan harga yang sangat sukar kita dapat iaitu potongan diskaun melebihi 90%. Cepat check laman web ladaza campaign bermula 11 Jun hinggalah 15 Julai.


Masa untuk shopping dengan jimat, Korang digalakkan shopping awal untuk mengelakkan kehabisan stock terhadap barang yang diingini. Tengok harga dekat web ladaza sukar dipercaya dan didapati. Masa aku nak tengok laman web INI tetiba kawan aku tengok harga yang ada dekat situ siap cakap betul ke ini harganya percayalah ini betul-betul bukan gurauan.

Jika ada jualan murah pasti korang akan usha-usha sama ada ia elok ke tak untuk digunakan. Riang ria raya bersama ladaza sangat berbaloi boleh jimat dan tawaran ini bermula 24 June hingga 26 June 2015 selama 3 hari untuk membantu persiapan raya.


Raya bersama ladaza, koleksi baju raya. Nak tau kenapa aku pilih baju ini, antara banyak-banyak baju dekat ladaza sebab design yang model tu pakai nampak smart terutama baju lelaki. Design yang lebih moden menampakkan kekemasan terhadap di pemakai apabila bertandang ke rumah sanak saudara.

pemilihan baju raya sangat penting biasanya mereka inginkan kekemasan terhadap jaitan dan keselesaan apabila memakai baju tersebut. Design simple tapi kemas adalah pilihan utama pelanggan untuk digayakan pada pagi raya.  

Bagi baju raya perempuan corak di bahagian leher yang berlainan ia kelihatan kretive. Design terbaru sentiasa dicari-cari oleh pelanggan. Aku pun suka tengok design yang terbaru supaya bila raya nanti nampak berlainan dengan orang lain.
Percaya tak? cuba bandingkan harga sebelum dan selepas raya nanti kalau tak dapatkan sekarang pasti korang akan menangis dan menyesal dikemudian hari T_T. Nak tau kenapa aku tunjuk gambar-gambar ni sebab nak bagi korang terbeliak mata tengok harga di Ladaza

Power bank
kenapa korang wajib dapatkan? sebabnya harga yang berbeza dengan dulu dan boleh jimat jika korang kira ini juga kepentingan bagi mereka yang gemar berinternet. Bila fon habis beteri power banklah penyelamatnya untuk korang bercerita bersama rakan di whatapp, wechat atau facebook tentang persiapan raya atau suasana di pagi raya.

Mini sewing machine 202
kelebihannya jika baju lama korang ada yang terkorang boleh jait dengan pantas, terutama bahagian poket. Bila dapat duit raya takdelah tercicir duit raya yang di kumpulkan tiap hari apabila berkunjung ke rumah sanak saudara. Aku tau bila korang balik rumah mesti nak kira duit rayakan berapa hengget dah dapat *macam aku dulu-dulu*

Lenovo A7000 8GB
telefon lenovo masih menjadi pilihan para remaja untuk bersosial serta mengeratkan hubungan silaturrahim kerana cara inilah untuk berhubung dengan kawan yang jauh serta ibubapa dikampung. Satu tahun warranty dan boleh di gunakan dua sim. 

5kg elektronic digital kitchen 
korang boleh guna digital kitchen ni bila-bila masa, ia automatik setelah digunakan kalau terlupa matikan tak perlu bimbang, warranty 3 bulan dan tahap kuasa elektronik yang rendah.




+ Senarai Hadiah : 

Tempat Pertama  : Gopro 4
Tempat Kedua      : Duit Raya Cash RM150
Tempat Ketiga      : Duit Raya Cash RM100
3 x Duit Raya Cash RM50

Ini adalah Blogger Contest anjuran Lazada Malaysia dengan kerjasama sayaiday. 6 Pemenang bertuah akan dipilih untuk memenangi hadiah Gopro 4 dan Duit Raya ! Untuk sertai contest ini, sila ke blog sayaiday dengan ke link ini : LINK CONTEST 

senarai peserta

3 comments:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.