Header Ads

group best blogger network

Assalamualaikum 

terkejut tetiba aku di invite satu group yang tak dikenali kerana sebelum ini cuma satu group ni yang aku ketahui, kami sembang sesama, gosip sesama dan kongsi ilmu mana yang tak tu boleh tanya dekat group tu. Group ini memang santai tapi dalam group tu aku ni macam biskut kejap ada kejap takde sebulan dua baru menyibuk kat group. Biasanya baca whatapp je apa yang diaorang sembang.

Aku ingat nama group dah tukar al-maklumlah group santai blogger kekadang tukar nama nak jadi lebih meriah kadang kalau ada bezday seseorang dorang akan tukar contoh "happay birthday iuzira" dorang akan buat nama group.... tingin juga nak pames buat contoh dengan nama sendiri. 

Ehem, selsema pula bulan puasa ni jadi tak selesa, tak sampai seminggu aku di jemputan menjadi ahli best blogger network (BBN) rasa macam budak baru belajar bersama otai yang berada dalam group tu. Janggal pun ada juga masih tak biasa dengan orang yang kurang rapat tapi disebabkan banyak persoalan yang mungkin akan ditanya dalam group ini secara tak langsung ia akan merapatkan ukhuah antara satu sama lain, masing-masing tukar url blog antara satu sama lain dan berkongsi idea.


Best Blogger Network - Sumber: Hero Borneo

jemput joint group awesome
Siapa yang teringin nak join group whatapp blogger boleh pm admin di dalam group tersebut. Amatlah kerdil sebenarnya bila aku berada disitu tapi mungkin aku akan menjadi besar/dewasa satu hari nanti bila bersama mereka. Ramai blogger yang tiptop dan pemes dalam group tu tau, orang kata kalau nak berjaya kena bersama dengan orang yang sudah berjaya. Jadi jemput bersama memenuhi ruang group best blogger network sebelum penuh.

13 comments:

  1. Replies
    1. da juga idea yang saya dapat dengan group ni tapi tak sempat nak update sebab kat blik takde ternet T_T

      Delete
  2. Samelah kita iuzira....hehehe..sama2 lah kita belajar dalam BBN tu yer. seronok dapat kenal dengan ramai blogger2 hebat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat berkenalan kak, group BBN ni saya bru kenal akk kalau tak sy tak knal... hehehe

      Delete
  3. Selamat datang ke group Best Blogger Network yang ditubuhkan untuk bersembang dan berkongsi apa saja dan boleh bertanya atau bertukar pendapat. Sama-sama kita mantapkan dan perbanyakkan ilmu dengan berkongsi apa saja yg berkaitan.

    Semoga Iuzira terus kekal di group BBN. Insya Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin, selamat berkenalan semua banyak ilmu yang saya dapat dengan group ini

      Delete
  4. Akak pun segan...tapi oleh kerana nak belajar..jadi kena buang jauh2 malu tu...kan iuzira..

    Esok baru akak buat entri yang sama..BBN

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu, entry ni pun penden je saya buat dah lama tak buat entry tu yang ketot je entry

      Delete
  5. saya pun terkejut bila dimasukkan dalam group BBN... rasa macam kerdil jer berada dlm groub blogger otai... hehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 menjadi kerdil dah membesar penuh dengan ilmu

      Delete
    2. Kita samasaja sebenarnya. Berkongsi ilmu dan sama-sama dapat manfaatnya.

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.