Header Ads

koleksi exclusive hari raya by yaya rosly

Assalamualaikum 

Jom Beraya Dengan koleksi yaya rosly (Fashion Designer Artist) yang sedang meningkat naik dan rekaannya menjadi pilihan artis tempatan seperti Elizebeth Tan, Nelydia Senrose dan banyak lagi. Rekaan yang exclusive dan menarik sentiasa menjadi pilihan para remaja dan artis. Bukan itu saja rekaannya juga menarik minat pelanggan luar negara seperti singapore.



Yaya rosly sebenarnya mereka pakaian lebih kepada gadis petita XXS, XS, S dan seterusnya supaya bila mereka pakai tak perlu orter dan ia jimat duit kerana kalau seseorang itu mahu orter pakaian pasti mereka akan dikenakan sedikit charge.


Keadaan di butik Yaya rosly, meriah dengan koleksi baju baru sempena menjelang hari raya tidak lama lagi. Di butik ini mereka sentiasa menjaga kualiti kain supaya setiap pelanggan selesa apabila memakainya dan rekaan terbaru sentiasa di update supaya tidak bosan melihat rekaan yang sama.



Setiap jenis kain fabrik harus di titik beratkan untuk menjadikan sesuatu pakaian lebih bermutu tinggi. Terdapat pelbagai jenis fabrik khas untuk membuat tempahan perkahwinan, pertunangan dan majlis makan malam. Yaya rosly mementingkan kualiti kerana kain lace di beli dari luar negara membuatkan ia sangat exclusive dan cantik apabila di pakai.


Pelbagai design yang ada, kesemuanya ada 16 rekaan. Pakaian di butik yaya rosly dah macam pisang goreng sekejap je habis macam korang makan pisang kalau dah habis takde lagi. Boleh menangis kalau korang tengok sendiri rekaan tersebut dia depan mata, kalau boleh nak semua jenis rekaan. Nama pun pompuan memang gila baju la satu tak cukup untuk jadikan koleksi. 

Masuk butik terus ternganga mulut sambil terbeliak mata macam orang histeria di rasuk hantu meronta-ronta dalam hati teringin nak baju koleksi yaya rosly. Alolo, bestnya kalau ada orang suka rekaan kita tapi nak reka baju sendiri pun payah apatah lagi reka pakaian untuk orang lain. Siapa je la nak belikan? kalau ada yang berkenan takpe la juga ni kalau orang pandang pun tak nak *nangis*.

Setiap design sangat limited jadi kalau nak corak dan warna tersebut terus order sebab rekaan yang sama tidak akan dikeluarkan lagi. Korang harus rasa iri hati tapi jangan busuk hati kepada mereka yang telah dapatkan koleksi Yaya Rosly ni mungkin lain hari rezki korang pula dapat koleksi yang awesome ini.

JOM TENGOK KOLEKSI AIDILFITRI 2015 DARI YAYA ROSLY COUTURE







Okey, siapa yang dah tengok koleksi yaya rosly dan berkenan boleh order online. Sebenarnya banyak lagi koleksi kalau nak tengok yang lain boleh ke instagram yayarosly bila korang mula klik instagram tersebut bersedialah menjadi seorang yang penyabar kalau tak menangis akaun korang amaunt dalam akaun akan jadi sikit sebab sibuk shopping koleksi terbaru dekat butik yaya rosly.


Dekat gambar ni korang boleh tengok ukuran sama ada bahu, dada, pinggang, punggung, labuh tangan. labuh kain,  labuh baju dan labuh dress. Mudah je korang nak servey ukuran semua dah ada. Rekaan yang ada bukan untuk perempuan sahaja tetapi untuk lelaki pun ada dan juga kanak-kanak.



Alamat :
Yaya Rosly Couture , E - 8 - 1 , PP25 , 
Taman Pinggiran Putra , 43300 ,
Seri Kembangan , Selangor .
Whatsapp : 012 - 6460210
Facebook Page : Yaya Rosly
Instagram : @yayarosly

4 comments:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.