Header Ads

hilangkan parut dengan Azanis scar serum

Assalamualaikum

Alhamdulillah, akhirnya jumpa juga produk untuk hilangkan parut, bukan senang nak hilangkan parut yang dah bertahun bertapak dekat badan atau muka kita ni. Korang mesti tengah cari produk macam ni jugakan jadi Azanis scar serum sangat sesuai untuk hilangkan parut. 


Ramai yang telah mencuba Azanis scar serum ni, Ia berkesan, kini ia di lengkapi dengan bahan utama iaitu Cocoa butter. Selain itu, ia juga mempunyai vitamin E, bahan istimewa yang terdapat Azanis serum ini dapat membantu menghilangkan parut. Kandungan anti oksida yang tinggi membantu hasilkan sel kulit yang sihat dan baru. Vita-cocoa Booser terdapat packaging baru yang menarik dan kelihatan lebih meyakinkan untuk digunakan.



keistimewaan  Azanis Scar Serum
  • Walaupun 10 tahun kesan parut yang ada pada kulit, ia boleh hilang dengan mudah
  • Hanya semudah sapu sahaja pada kesan parut baru atau lama dalam masa kurang dari 1 bulan anda boleh lihat kesan parut akan pudar
  • kesan parut tegar hilang macam tak pernah ada parut.
  • Azanis Scar Serum juga merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif

Formulasi yang di reka khas ini sesuai bagi pelbagai jenis kulit 
  • Kulit berminyak
  • Kulit jerawat bengkak dan bernanah
  • Kulit kemerehan (Hypersensitive Skin)
  • Mereka yang pernah menggunakan produk Hydrokuinon dan Merkuri kerana lapisan Asid Matel klit telah terhakis (kulit sudah nipis)
Tengok keistimewaan dan formulasi pun aku dah teruja habis, sebab bukan calang-calang produk yang boleh membantu menyelesaikan masalah macam ni, susah nak cari. Bukan setakat parut je jerawat pun boleh makin senang la kalau macam ni tak payah cari produk lain. 

Fungsi Azanis scra serum untuk memulihkan parut serta melicinkan kulit. ia juga memudarkan penampilan parut lama dan baru dengan menghidrat dan melembutkan tisu parut disamping menggalakkan proses sintesis kolagen. Kesan dari anti-oksida dan agen pelembab ini juga mampu melicinkan garis-garis halus serta kesan kulit kering. Cocoa Butter bertindak sebagai bahan untuk optimasikan proses di atas. Apabila ia diserap ke lapisan epidermis dan dermis, ia menghasilkan satu lapisan kelembapan dan minyak bagi melindungi kulit dari elemen cuaca yang menjadi penghalang kepada penstrukturan semula kulit yang rosak. 

kulit semakin licin dan masalah parut jerawat hilang. Biasanya untuk lihat kesannya ia mengambil masa selama 30 hari jadi bersabarlah ya untuk lihat kesannya pada masa akan datang.


Ini adalah testimoni kedua, dapat menghilangkan kesan luka. 

Cara penggunaannya

Azanis Scar Serum mudah digunakan. Perlu sapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari. Pada parut baru, Azanis Scar Serum harus disapu hanya apabila luka telah sembuh, dan tidak boleh digunakan pada kulit yang luka.

Sapukan sedikit Azanis Scar Serum pada permukaan parut. Gunakan setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan. Untuk parut cacar dan terbakar , tunggu sehingga tanda telah kering sebelum menggunakan Azanis Scar Serum. Untuk parut pembedahan, tunggu sehingga luka telah sembuh/tertutup dan jahitan dikeluarkan sebelum memohon Azanis Scar Serum.


untuk maklumat lanjut boleh hubungi

nombor tel: 0193922261

2 comments:

  1. Mmg ok azanis ni... Cikla pun guna gak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah, dah berapa lama guna?

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.