Header Ads

capai impian memiliki kulit cantik dengan Rosysecret beauty drink

Assalamualaikum 

Bila tumbuh jerawat seketul mula la gelabah cari produk untuk kembali mulus, lagi tention bila ada bekas jerawat. Masa kini semua wanita inginkan kulit sihat dan bersih serta bebas dari jerawat. Sedikit cacat cela pun kalau boleh taknak ada dekat muka.


Aku ni kekadang amik endah tak endah ke, bila dah kene setepek kat muka baru menyesal asik belek je muka depan cermin sampai cermin jelek tengok muka aku. Soal kecantikan amat penting untuk keyakinan diri demi sesebuah kejayaan bukan mendapat pujian orang ramai. wanita yang sudah berumah tangga perlu lebih menjaga kecantikan untuk memikat suami. Zaman sekarang ramai ramaja yang aku perati sudah pandai menjaga kecantikan dan penampilan diri. Berbeza sangat masa aku dulu-dulu hanya pakai bedak saja untuk putihkan muka. 

Banyak produk kecantikan yang aku tengok semakin meningkat dipasaran tetapi tak semua sesuai untuk kulit kita. Keberkesanan sesuatu produk perlu di titik beratkan supaya tidak terasa membazir apabila sudah membelinya tahap kesesuaian produk berlainan setiap orang mengikut jenis kulit.




Siapa pernah tengok cerita Hello Mr perfect? kepada peminat Ruhainies yang nak tau apa rahsia beliau adalah Ruhainies telah guna produk Rosysecret Beauty drink dengan konsisten. Rosysecret Beauty drink dihasilkan daripada bahan semulajadi, seperti Strawberry, Buah Goji, biji anggur, Buah Delima Madu Asli, dan Serbuk Mutiara. Cara menggunakannya sangat mudah tak perlu bancuh terlebih dahulu untuk minum hanya perlu koyakkan sachet dan terus sedut saja. Amalkan tiap hari dah dapat kulit cantik mulus seperti Ruhainies. Pengambilan supplement jenis cecair lebih cepat tindak balas jika dibandingkan serbuk dan tablet. Selain itu, pengambilan pemakanan juga harus jaga lebihkan sayuran dan buah-buahan untuk membaiki kulit dan jangan lupa minum air masak dengan kuantiti yang banyak juga.

Kesan awal  Ruhainies Rosysecret Beauty drink
  1. Kesan seawal 3 hari
  2. tona wajah lebih sekata, cerah dan cantik
  3. anti penuaan dan menjadikan kulit lebih anjal dan gebu
  4. mengurangkan lesu dan menambah tenaga
  5. mengurangkan jerawat, bintik hitam dan lingkaran hitam bawah mata
  6. mengurangkan lapar dan mengawal berat badan
  7. memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dan organ dalam
  8. menghilangkan lebgug pada sendi
  9. meningkatkan imininasi dalam badan
Testimoni pengguna Rosysecret Beauty drink



Review daripada dirisendiri apabila amalkan Rosysecret beauty drink 

apabila amalkan Rosysecret beauty drink aku rasa, kulit makin pulih setelah jerawat berada dekat muka selama 3 minggu. Bukan senang nak hilangkan bekas jerawat bila dah sebati dekat kulit kita. Risau juga la masa mula-mula bila ada jerawat dekat muka. Alhamdulillah, kulit semakin pulih bila konsisten Rosysecret beauty drink. 

Jika berminat boleh hubungi nombor di bawah:

Harga Semenanjung RM120 untuk 15 sachet
sabah dan sarawak RM130 untuk 15 sachet

Whatapp: 019-2663410 / 60192663410
instagram: @ruhainies.rosysecret
Email: ruhainies.rosysecret@gmail.com

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.