Header Ads

pelancaran produk Innergie

Assalamualaikum  

Sebelum Ini aku ada cerita tentang innergie, dan ramai yang tanya bila nak ada kat pasaran dan berapa harganya. Nampak mudah je nak bawa bergi mana-mana, sebab tak payah bawa empat ke lima charger buat berat beg je. Pelancaran ini untuk memperkenalkan produk innergie jadi sudah tentulah banyak adapter atau charger yang memudahkan untuk kita pergi jenjalan terutamanya travel.

Yang nak dapatkan secepat mungkin tapi rasa ianya mahal boleh beli dan dapatkannya sekarang sebab promosi sedang berjalan, aku tak pasti promosi sampai bila. Memang jauh beza harga asal dan harga promosi barang berkualiti mestilah harganya agak mahal tapi memang berbaloi kalau sudah dapatkan innergie. Pengalaman aku bila dah ada innergie ialah dah tak gaduh dengan adik beradik lagi semakin erat silaturrahim adalah sebab itu aku bagi cadangan satu rumah satu innergie.



Ini adalah antara Innergie yang aku dah dapatkan, best wey pakai innergie ni palai aku suka LifeHub sebab boleh charge 3 phone dalam satu masa nak cherge powerbank pun boleh nak charge pun sekejap jimat tenaga elektrik.



Yang tertanya-tanya mana nak dapatkan Innergie ni, mesti la kat Lazada. aku suka barang kat lazada penghantarannya pun tiptop cepat je dorang hantar barang bila kita order. Tanpa ada kerosakan dan kesilapan pada barang tersebut. Selain LifeHub ada lagi produk innergie yang lain seperti PowerGear, Wizard,  Powercombo Go plus White dan banyak lagi. 


Best ke Innergie?

Mestilah best, sebab beg ringan je kalau nak pergi mana-mana, aku pun bukan jenis suka bawa beg berat-berat. Sakit bahu tau, lepastu mulalah setiap  perjalanan setiasa berhenti. Mana nak dapatkan barang ni kalau bukan di laman web Lazada


Ini adalah harga promosi di Lazada, nampak tak perbezaannya. Kalau ada budget duit lebih tu boleh simpan, masuk dalam tabung. Bila tengok harga murah dan kualitinya pun bagus semua orang puas hati, nak dapatkan inngergie sebab tahan lama.


info lanjut

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.