Header Ads

imaan suci wipes bantu menanggalkan makeup dengan mudah

Assalamualaikum  

Siapa yang dekat sini suka makeup dan bila nak ambil wuduk kena basuh muka lama-lama sikit, baru yakin nak ambil wuduk untuk menunaikan solat. Aku makeup biasa-biasa pun kadang tak yakin rata ke tak aku ambil wuduk. Nak jumpa kekasih hati kenalah bersihkan diri betul-betul, kalau busuk masam takut tak di terima. Sia-sia je tunaikan solat tapi amalan kita tak di terima. 

Ramai sebenarnya wanita di luar sana tak suka makeup tapi kalau di biarkan begitu tanpa makeup memang nampak lesu dan tak bermaya macam orang kurang sihat pun ada. Kalau yang kerap tidur lambat nampak bawah mata tu hitam macam panda pun ada. Itu yang kita kena makeup sedikit beri wajah kita berseri dan yakin bila berhadapan dengan orang ramai. 

Baru-baru ini aku telah hadir ke pelancaran Imaan Suci Wipes ialah tisu pembersih solekan nombor satu dan di gemari lelaki dan wanita. Eh, kenapa lelaki pun boleh pakai, adakah mereka dalam golongan maknyah, yang awww-awww pakai? oh, tidak sama sekali. Lelaki yang berbadan sado, pemain badminton, chef atau pekerja kontraktor pun boleh pakai ia tidak kira siapa anda. Produk ini nampak macam dah lamakan tapi sebenarnya ia baru sebulan di pasaran. Ramai pengguna yang suka produk ini, bila dah habis, dia orang pasti ada order lagi, nampak tak ramai yang suka. Bila mereka pakai tisu pelembab penanggal solekan Imaan dah tak perlu bawa pencuci muka lagi, ia juga boleh hilangkan mascara dan eyeliner. 

Kebaikan pembersih solekan nombor 1
  1. Suci tanpa alkohol
  2. pembuang solekan water proof
  3. Make-up tebal mudah di bersihkan
  4. dua dalam satu ( membersih dan menyegarkan)
  5. sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif
  6. senang di bawa

Sekarang dah ada produk untuk tanggalkan solat, mudah la kita nak solat nanti. Haip, jangan tinggalkan solat tau semata-mata makeup tebal dekat muka dan susah nak tanggalkan. Sekarangkan dah ada imaan suci wipes, jangan jadikan alasan takut kita dapat balas.



nampak tak pakaging dia yang comel tu, mudah je nak bawa pergi mana-mana, bawa pergi travel pun boleh. Nak selit dalam beg pun masih tak rasa berat. Kalau ada yang tertanya-tanya, satu paket tu ada berapa tisu? jawapannya ada 10 helai. Kalau beli satu set lebih mudah jadi ada 30 helai tisu. Imaan suci wipes ini bau wangi macam kita pakai minyak wangi, baunya lembut je.


Siapa yang berminat nak dapatkan satu kotak terus lagi senang, kalau dekat tangan dah habis boleh ambil dekat dalam kotak. Okey, dalam satu kotak ini ada 6 set jadi ada 18 paket. Siapa yang kretif, ia boleh buat hantaran sebab pakagingnya yang nampak suci dan bersih serta design tisu yang unik, memang sesuai sangat. 

Testimoni Imaan suci wipes



Walaupun tak sampai setahun, ramai yang bagi komen positif terhadap Imaan suci wipes. Nampak tak testimoni tu? lelaki pun suka Imaan, ia juga dapat buang kotoran serta daki yang melekat di wajah. Bakteria sentiasa ada di sekeliling kita, bila pakai Imaan suci wipes rasa meleket kat muka pun kurang dan ia lebih selesa.

Pengguna Imaan Suci Wipes




Siapa perasan David teo, Epy Kodiang, Julia Farhana, Biker, Ketua menteri melaka dan ramai lagi yang dah pakai Imaan ada juga bawa pergi travel. 


Alahai, cantiknya owner produk ni sporting pula tu



Bersama para angel dan owner produk Wawa idris serta imaan, comel dan cantik semua.


Model Imaan Suci Wipes

Suatu produk yang memudahkan kita bersihkan wajah untuk tunaikan solat, masih baru dalam pasaran tetapi ramai yang gemar imaan suci wipes. Nak tengok testimoni lain, boleh ke instagram @imaa.suci.wipes.

Info lanjut 

laman web
boleh hubungi 
0193922261 
instagram 

No comments

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.