Header Ads

harum malam dapat mencantikkan dalaman wanita


Pasti ramai yang dah tahu produk harum malam, kini giliran aku pula rasa HARUM MALAM ni, sebenarnya dari dulu tengok orang lain duk cerita tentang harum malam aku pula tukang dengar ja sebab tak tau apa-apa.Lepasni, boleh mencelah bila dorang cerita kelebihan Harum Malam, dah takde macam keluar dari gua tak tau pasal produk ni. 

Kadang-kadang memang cepat terpengaruh juga bila diaorang asik cerita tentang kecantikan, pantang betul aku bila dengar cerita pasal cantik-cantik ni, rasa lepas dengar nak terus cuba je. Tapi mana ada kedai jamu buka satu ke dua pagi, kalau nak juga kena tunggu esok.



Setakat ini yang aku nampak pada diri aku bila minum harum malam, ia dapat mengembiskan perut, memberi perlindungan anti oksidan yang tinggi dan mengurangkan masalah bau badan. Rupanya banyak kelebihan Harum Malam, kelebihan lain ialah

 Mengatasi masalah keputihan
✔ Menghilangkan kegatalan dan masalah bau di Miss V
✔ Menegangkan, mengetatkan dan merapatkan otot rahim
✔ Memberi tenaga dan kecergasan
✔ Membuang toksin di dalam badan
✔ Melawaskan sistem penghadaman
✔ Melancarkan perjalanan darah dan kitaran haid
✔ Membuang angin di dalam badan
✔ Menguatkan keinginan hubungan seksual
✔ Anti penuaan dan mencantikkan bentuk badan
✔ Membesar dan menegangkan payudara
✔ Membentuk punggung agar lebih montok
✔ Membakar lemak berlebihan
✔ Mengawal berat badan
✔ Menyubur dan merapatkan pintu rahim
✔ Menghalang jangkitan kuman dan virus
✔ Meningkatkan pengaliran darah yang membantu rangsangan seksual

Harum malam merupakan supplemen dalaman mewangikan tubuh sepanjang masa di samping berkesan sebagai perapat. Membantu menyihatkan dan memberi tenaga dan menambah stamina untuk aktiviti harian.

Diadun dengan ekstrak ros dan kaya dengan ekststrak herba lain seperti sireh, buah tin, kismis, magu, goji, limau purut, strawberi, kayu serapat, buah delima, manjakali, pueraria lobata, pueraia mirifica dan senna yang dapat mengatasi bau kurang menyenangkan.


Nak tau golongan wanita mana yang boleh mimun Harum Malam ni? tentunya semua wanita tak kira sama ada muda mahupun tua.

Harum Malam tidak memilih siapakah anda yang penting kau seorang wanita, iaitu wanita berkahwin, anak dara, wanita berpantang, wanita yang menyusukan anak dan wanita yang usia 50 tahun ke atas tetapi bagi wanita yang mengandung tidak di galakkan kerana ia mengandungi serapat 

umur dah makin banyak kenalah jaga kecantikan dalaman kalau tak diri sendiri yang akan susah di hari tua nanti. Nasib baik aku ni jenis yang mudah terpengaruh benda yang elok-elok saja kalau tak merana satu badan.

Cara pengambilan Harum Malam sangat mudah, dengan cara menggunakan satu sudu plastik korang dah boleh cantik, amboi bukan main senang lagi nak cantik. ia perlu di ambil semasa perut kosong sebelum sarapan dan sebelum tidur.

Testimoni dari pengguna, Harga di jual pada harga RM 33 (sm) & RM 39 (ss) untuk 25ml. Harga tersebut tidak termasuk kos penghantaran.




Makin sayang la laki korang lepas ni, yang masih anak dara lagi mesti boyperen korang eksaited ajak kawin maklumlah makin cantik lepas makan Harum malam. Tak rugi korang cuba, malah lepas cuba mesti nak consium harum malam tiap hari.



Untuk kenalpasti original ke tak, korang kena check dulu kod yang diberi boleh rujuk pada pembalut botol dan no siri. Kalau tersalah beli korang juga rugi kesan langsung tak nampak. Untuk keterangan lanjut sila layari laman web di bawah.


website 

Facebook
(Kelab Ibu Cantik - Millennial Gen)

Instagram


3 comments:

  1. tak sabar nak cuba lepas pantang..

    ReplyDelete
  2. sedap rasanya tak manis sangat.. yanie suka..

    www.yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  3. Memang best dan berkesan harum malam ni.. Sumpah tak tipu...

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.