Header Ads

pakej murah daripada Hanani's Kitchen Catering


Alhamdulillah, semakin ramai yang bakal mendirikan rumah tangga, jadi semakin ramailah penduduk Malaysia dan akan banyak perumahan yang didirikan atas permintaan pelanggan. Kebiasaannya bila ada majlis perkhawinan orang kampung akan bergotong royong masak juadah untuk para tetamu. Eh, bukan orang kampung sedara mara je dan kenalan sajaha. Kalau panggil orang kampung badget besar nau.

Kita kalau nak buat majlis, biarlah mengikut kemampuan yang penting selepas majlis hidup bahagia. betul tak? untuk pengetahuan korang aku dapati Hanani's Kitchen Catering telah menawarkan pakej yang begitu murah mengikut budget bakal pengantin korang boleh pilih mana satu yang berkenan.

Yang tinggal di kawasan perumahan pasti agak leceh serta sukar untuk buat aktiviti gotong royong bersama sedara-mara dan tiada tempat untuk masak dan sebagainya.

Korang tak perlu risau, dengan pakej serendah RM9.90 dah boleh jemput tetamu seramai 1000 orang ramai tak? dah macam retis kau. 

Selain itu, ada promosi yang di tawarkan untuk bakal pengantin, pakej-pakej menarik yang di sediakan oleh Hanani's Kitchen Catering memang memuaskan. Dari menu asas hinggalah pakej pelengkap.



Memang semua orang inginkan majlis yang meriah tetapi jika ia membebankan bakal suami lebih baik buat sederhana sahaja. Buatlah pilihan yang betul, untuk raikan cinta yang kekal abadi. Pasti tetamu akan faham jika buat secara sederhana atau hanya majlis kesyukuran sahaja. 

Yang masih mencari Pakej catering kawasan KL/Selangor boleh pilih Hanani's Kitchen Catering yang duduk luar kawasan harap maaf, kerana mereka belum lagi tawarkan catering selain KL/Selangor. 

Antara menu yang menarik dan pakej-pakej yang disediakan oleh Hanani's Kitchen Catering ialah:



Walaupun ia menawarkan menu asas tetapi sajian yang di sediakan untuk tetamu boleh di katakan sedap, bukan main lagi ada nasi briyani, bubur pulut hitam dan ada hidangan pengantin. Kelas kau, menu asas yang sangat berbaloi.

Seriously, tak pernah aku tengok catering menyediakan kek pengantin, siap dengan banner dan bunting. Jimat habis ada pula kumpulan kompang dan anggota rela. Masa kakak aku kawin, kena cari satu-satu tau. Banner dan banting order dekat kedai printing, kek pula cari dekat kedai kek, anggota dan kompang yang tu aku tak tau. Abah aku yang uruskan, nampak lecehkan.



pakej kedua pun apa kurangnya, peralatan dewan dan peralatan kanopi di sediakan oleh Hanani's Kitchen Catering jimat masa, panggil je dorang semua settle. Pakej ini juga boleh jemput 1000 orang tetamu.

Siap ada event manager kau, bukan main lagi macam event dato'-dato'. Set percuma yang ini ada penambahan Photo canves . 



Untuk promosi pembukaan mereka menyediakan pakej lengkap serendah RM16.99 sahaja. Nak tau menu apa yang ada boleh teruskan membaca.



Pakej lengkap untuk promosi ini ada Pelamin dan andaman. Kali ini korang tak perlu banyak fikir. Cuma set tarikh je dan sediakan goodies untuk tetamu. Lepastu, tunggu tarikh nak kawin. Best tak kalau ambil pakej ini, cuma tambah tiga ke empat hinggit je terus dapat pakej lengkap. Pakej ini hanya untuk promosi je tau.



Pakej ini takde pelamin dan andaman tetapi ada di sediakan service lain iaitu PA System dan Deejey. Korang boleh tengok pakej kanopi/dewan exclusive berharga RM17.99 yang mempunyai peralatan yang lengkap serta set percuma.



Pakej yang paling mahal adalah RM19.99 untuk 1000 orang tetamu. Bagi aku ia boleh di katakan murah kerana semua dah ada setiap majlis yang di inginkan oleh pengantin sudah di sediakan oleh Hanani's Kitchen Catering.

Yang paling best bagi aku kalau order Hanani's Kitchen Catering awal dapatlah harga murah untuk promosi RM16.99 berbanding RM19.99 kan jimat. 

Kalau korang order menu dengan Hanani's Kitchen Catering aku nak bagi sesuatu kat korang tapi kena hastag #cateringmurah #cateringselangor #cateringkl #pakejlengkapperkahwinan
#pakejbaet  #hkiuzira #blogoiuzira untuk aku cam korang dan PM di page iu-hazirah untuk memudahkan aku contact korang. Hadiah ini aku nak bagi siapa order sampai hujung tahun 2016 sahaja.


Untuk maklumat lanjut boleh hubungi:
En. Lukman

016-6604 202/017-6294 202

Hanani's Kitchen Catering

4 comments:

  1. Blh bagi details plan kat no saya dan alamat 0173012810 tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh pm ke nombor 016-660 4202

      Delete
    2. boleh pm ke nombor yang tertera di atas

      Delete
  2. Blh bagi details plan kat no saya dan alamat 0173012810 tq

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.