Header Ads

SEMINAR FACEBOOK PERCUMA


Bengkel facebook percuma #demisekepingroti, inilah peluang untuk mereka perkembangkan perniagaan dengan menyertai bengkel facebook percuma kerana bila seseorang mula berniaga pasti ingin kembangkan perniagaan mereka.

Kebiasaannya apabila seseorang itu mula berniaga mereka berniaga dengan menjadi dropship, kemudian agent dan seterusnya mengeluarkan produk sendiri. Cara ini memang bagus kerana kita lakukan dengan perlahan kemudian dengan perancangan yang teratur pasti akan berjaya, selain itu, dengan mengikuti seminar yang ada seperti Facebook ads. 

Bengkel ini di bawal label TRS Traning & consultancy akan di adakan secara percuma dan terbuka kepada sesiapa sahaja. Di sebabkan bengkel ini "PERCUMA" jadi ramai yang rebut peluang untuk menyertainya. 

Tidak ramai sifu yang sanggup buat bengkel percuma kepada orang ramai, Seminar facebook percuma khas untuk mereka yang serius, inilah peluang untuk majukan diri dengan menyertai dan praktiskan selepas menghadirinya.



Medium perniagaan yang semakin popular seperti Facebook dan instagram menjadi pilihan perniagaan online sekarang. Ramai yang berniaga melalui facebook tetapi tidak tahu cara yang betul untuk berniaga. 

Bengkel khas pemasaran FB secara percuma selama dua hari bermula 24 hingga 25 September ini bertempat di Pusat Latihan MPSW, Bandar Baru Bangi, Selangor. Pengasasnya, Suhaimi Umar,37, #DemiSekepingRoti ini dibuka kepada 250 penyertaan sahaja dan dikendalikan olehnya sendiri.

Adakah anda sudah daftar?

Jika belum pastikah daftar dengan segera, jika penyertaan sudah penuh korang jangan risau ada peluang kedua dan kali ini jangan lepaskan peluang untuk penyertainya. Tarikh yang seterusnya ialah pada 5 dan 6 November 2016 pada tarikh tersebut juga terbuka kepada 250 orang peserta.

Bengkel ini untuk membantu mereka yang yang kurang mampu untuk penyertai bengkel berbayar. Ramai yang sanggup bayar untuk penyertai bengkel ini tapi tak semua orang mampu sertai kerana harga bukan murah kerana mereka perlu luangkan masa serta berkongsi ilmu dengan orang ramai.



Apa yang korang akan belajar di kelas Facebook percuma?


Silibus Seminar Facebook Percuma:
- Rahsia Kenali Pelanggan Anda
- Mindset Usahawan Bisnes Online
- Teknik Copywriting Meleleh
- Teknik Mudah Kuasai Produk
- Teknik Gambar Fb Ads 3 Saat
- Rahsia Setting Fb Ads TRS
- Teknik Closing Sales Membelai
- Teknik Follow Up Tingkatkan Sales
- Strategi Manage Database 101%

Ramai yang sudah berjaya dengan menyertai bengkel facebook FB ads. Kebiasaannya Facebook Ads berbernilai RM1500.00, kini inilah peluang korang untuk menyertai seminar percuma yang bernilai RM1500.00. Jangan lepaskan peluang keemasan seperti ini kerana peluang tidak lelalu datang.

Daftar penyertaan di sini  Bengkel Fb Ads tempat adalah terhad ;

Tarikh: 5 dan 6 Nov 2016 (Kini dibuka) 250 kekosongan.
Masa :Kelas jam 8.30pagi – 5.30ptg.
Tempat : MPWS, bandar baru bangi, selangor.

Tarikh : 24 dan 25 september 2016 (telah penuh)
Masa :Kelas jam 8.30pagi – 5.30ptg.
Tempat : MPWS, bandar baru bangi, selangor.
untuk maklumat lanjut boleh layari laman web di bawah:

2 comments:

  1. Nanti kalau pergi leh le kongsi ilmu sikit2 gan sis ya..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. insha;allah , saya share dengan semua orang

      Delete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.