Header Ads

pelancaran imaan suci wipes


Pelancaran imaan suci wipes, produk tissue makeup remover nombor satu di Malaysia, siapa yang tak tau lagi ada produk yang bagus untuk tanggalkan makeup boleh dapatkannya sekarang, Pelancaran pada 19 Julai 2016 bertempat di JW Mariot Hotel

Menyelesaikan masalah wanita untuk wuduk dan solat dengan baik, jika wuduk sempurna maka sah solat kita. Tiada lagi masalah sukar tanggalkan makeup.




Kepada mereka yang gemar makeup dan sukar untuk tanggalkannya boleh simpan sepeket di beg jika perlu. Masalah wanita jika makeup tiada air untuk bersihkan wajah dan perlu bawa pencuci muka setiap hari untuk bersihkan muka.

Kini, dengan adanya imaan suci wipes, semuanya mudah untuk bersihkan. Tisu pelembap nombor kuasa penanggal makeup. Best ke produk ini?

KEBAIKAN IMAAN SUCI WIPES
  1. suci tanpa alkohol dan harga mampu beli
  2. Pembuang solekan waterproof dan tebal
  3. nipis dan mudah di bawa
  4. fungsi 2 dalan 1 ( membersih dan menyegar)
  5. boleh di gunakan untuk lelaki dan wanita
  6. sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitive

Biasanya wet tissue ada alkohol tapi imaan tisu wipes memang berbeza, bau yang wangi serta harum membuatkan kita rasa selesa apabila menggunakannya sambil hidu keharuman wet tissue nombor satu di Malaysia.

kebiasaannya wet tissue mesti cepat kering dan akan rasa melekit sedikit apabila menggunakannya, wet tissue imaan suci wipes rasa fresh dan lembut je, tak payah cuci muka lagi nak buang makeup bagi yang berkulit sensitive bola boleh cuci muka untuk lebih rasa segar dan bermaya.



bagi mereka yang badan rasa penat, nak cuci muka pun rasa malas, kalau boleh nak baring je tengok katil, dengan adanya wet tissue imaan korang boleh bersihkan makeup dekat atas katis je tanpa perlu bergerak. Ambil wet tissue dan bersihkan muka lepastu boleh terus tidur.

sekarang korang dah boleh cuci muka sepantas 10 saat je, bersihkan muka sambil pegang tepon. Senang kau, kalau dulu kena pergi bilik air picit pencuci muka sedikit untuk bersihkan muka, sekarang makin mudah dan senang.



inilah founder Imaan suci wipes, iaitu WAWA IDRIS beliau adalah seorang perunding image untuk usahawa dan bisnes men/women yang inginkan hidmat nasihat dan cara mendapat keyakinan diri untuk berniaga. Sesiapa yang nak dapatkan imaan tissue  bole whatapp/ masej dan type IMAAN ke 019-3922261

4 comments:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.