Header Ads

Enchanter Create Magical Moments Every Day

Terima kasih enchanter dengan tradmark create magical moments every day, kotak berwarna merah jambu membuatkan aku bahagia, terasa dapat hadiah dari orang istimewa. inilah hadiah paling istimewa yang aku pernah dapat seumur hidup. Balutan yang simple menggunakan reben putih nampak cantik kerana ia kemas.



WANGIAN YANG MEMBAHAGIAKAN

Enchanter sentiasa memberi kenangan romantic dengan haruman yang wangi serta mewujudkan detik yang ajaib dan bermakna apabila bila bersama pasangan. Detik yang bahagia kadang-kadang perlu satu perancangan untuk buat kejutan kepada seseorang.

Waktu yang membahagiakan akan berjaya jika perancangan kita berjaya membuatkan pasangan kita tersenyum gembira atas tindakan kita. Jadi, enchanter telah memberi kita waktu yang membahagiakan dengan bau yang menyenangkan.

Dulu memang susah nak cari produk yang sentiasa kekal sepanjang hari, alhamdulillah jumpa enchanter jatuh hati dengan wangiannya, bau yang lembut serta menyenangkan dengan harumannya yang tiada tandingannya, sampai sekarang setia dengan enchanter.



Kongsikan kenangan korang dengan hastag #createmagicalmoments, pasti rakan-rakan korang akan mendoakan kebahagiaan anda. Enchanter dapat mengekalkan wangian yang mempersonakan walaupun melakukan aktiviti luar baunya sentiasa harum dan memukau.

Setiap produk penjagaan wangian mempunyai keistimewaan tersendiri, kesegaran sepanjang hari membuatkan kita selesa keluar bersama rakan. Keyakinan dalam diri seseorang amat penting ketika melakukan sesuatu dengan memiliki kulit yang sihat merupakan pertahanan benteng utama.


kredit speciality

Perlindungan kepada kulit dapat mengekalkan wangian yang mempersonakan, di samping mengelakkan masalah kulit berlaku. wangian sepanjang hari perkara yang amat di sukai setiap orang.

a) ENCHNATEUR Perfumed Shower Crème. Harga RM9.20 hingga RM13.65
b) ENCHANTEUR Perfumed Lotion digunakan selepas mandi. Harga RM7.50 - RM21.00
c) ENCHANTEUR Perfumed Roll-on Deodorant Mist atau Badan untuk membantu terus kekal segar apabila melalukan pelbabai aktiviti. Harga RM4.90 hingga RM11.90
d) ENCHANTEUR Eau de Toilette range ,datang dengan bau tersendiri  RM18.75 ke RM33.50

untuk maklumat lanjut sila ke www.enchanteur.com.my atau facebook www.facebook.com/EnchanteurMY

3 comments:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.