Header Ads

BUTIK ANNABELLE Melancarkan Produk Dan Jualan Akhir Tahun (Yes)

BUTIK ANNABELLE menawarkan harga diskaun, Siapa yang dekat sini suka shopping? Ni aku nak share sikit tempat produk dan jualan akhir tahun dengan potongan 20%. Ia juga mempunyai pelbagai produk dari vendor lain lebih 100 produk. WOW, banyakkan.



Masa aku datang memang rambang mata, terutamanya produk yang memang aku nak beli akhirnya dapat juga dengan potongan 20%, jimat sikit dari harga biasa. Kalau nak tau ia bertempat di Puncak Alam, aku tak tahu pun ada butik dekat sini, banyak barang kosmetik yang ada antaranya maskara, lipstik, eyeliner dan banyak lagi.

ANABELLE boutique merupakan sebuah butik yang menjual pelbagai produk pakaian, aksesori kecantikan kosmetik dan alat-alat penjagaan diri khas untuk kaum wanita , semasa majlis tersebut mereka juga mengambil kesempatan memperagakan design baru yang sangat menarik dan tiada lagi design serta corak begitu lagi di pasaran.



JUALAN PENGHABISAN STOK

Jualan akhir tahun (YES) pakaian muslimah ini bermula 17 Disember 2016 hingga 17 Januari 2017, lamakan promosi ni sebulan kau, jadi korang tak perlu kelam kabut takut tak sempat la takda , masa tak free nak pergi buat masa sekarang, korang tak perli risau 30 hari tu set je masa khas untuk datang ke butik Annabelle.



Biasa masa yang di beri dua ke tiga hari je kan tak pun paling lama pun seminggu untuk kita berjimat, tapi ANABELLE memberi peluang berjimat pada akhir tahun selama sebulan. Vendor yang terlibat di produk dan jualan akhir tahun Marykay, Seqy Beauty dan macam-macam lagi.



Pertunjukan produk pomade, masa ni aku tertanya kenapa model ni nampak macam baru bangun tidur rambut tak sikat, muka pun taknak senyum, monyok semacam je selepas dia ambil produk pomade dan pakai dekat rambut barulah nampak WOW gitu dan kemas, tak perlu sikat guna jari pun boleh. 



POMADE juga salah satu produk yang berada di BUTIK ANNABELLE, puncak alam pelbagai jenis pomade untuk kegunaan para jejaka yang hendak kelihatan macho dan tampan. POMADE pun baunya wangi macam sabun mandi, kebiasaannya minyak rambut untuk lelaki baunya kurang menyenangkan tapi bagi aku yang agak sedap sikit baunya, nampak fresh je.



Peragaan pakaian design terbaru dari AnnaBelle yang mempunyai kelainan tersendiri serta corak yang sesuai di pakai semasa di Majlis rasti atau tidak. Material juga sesuai mengikut cita rasa pelanggan masa kini 



Selepas majlis peragaan pakaian dan demo produk POMAGE, tetamu di hiburkan dengan nyanyian daripada Tasya Manshahar. Aku tak pernah jumpa tanya manshahar ni secara depan-depan ini pertama kali tau. Nampak tinggi je aku nak pandang pun kena dongak.





ini adalah tiga orang model yang telah memperagaan design butik annabelle dan puan belle serta penyanyi yang tak asing lagi iaitu Tasya manshahar. Korang juga boleh dapatkan Blouse, shawl, kasut dan perfume yang mempunyai pelbagai pilihan. 

Untuk info lanjut boleh layari :-
web           : annabelleonline
Instagram  : @anabelleboutique.co
facebook   : Annabelle boutique
Alamat      : No 2A, Jalan Astana A13/E, pusat Niaga Astana Alam, 42300 Puncak Alam, selangor

1 comment:

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.