Header Ads

5 Produk Terbaik Untuk Jeragat


5 Produk terbaik untuk jeragat, masa aku nak balas Whatsapp customer ada sorang customer ni pergi Pm aku tanya macam mana nak hilangkan jeragat. Fuh, risau juga sebab nak jawab apa dekat dia takkan nak bia je kesian pulakan. Jadi, aku suruh cari produk yang sesuai khas untuk jeragat.

Di samping itu, aku pun tolong juga dia cari produk untuk hilangkan jeragat. Kalau hilangkan jerawat aku bolehlah cadangkan produk yang sesuai jerawat memang aku tau dan ada pengalaman bila datang bulan je jerawat pun nak datang, maknanya tiap bulan aku ada pengalaman kehadiran jerawat, paling aku tak suka dia ia datang kalau tinggalkan bekas yang memakan masa lama untuk hilang.



Sebaliknya, kalau untuk hilangkan jeragat, aku tak ada pengalaman kebiasaannya orang yang ada jeragat ini umur sekitar 35 tahun ke atas. Kalau korang ada jeragat lebih baik cepat-cepat cari produk yang sesuai sebab jeragat lebih susah hilang berbanding jerawat. Produk khas untuk menghilangkan jeragat tak banyak di pasaran jadi korang kena cari betul-betul supaya bila guna produk tersebut berpuas hati dan jeragat pun hilang.



Setelah aku jumpa Mylea Freckles Serum Khas untuk masalah Jeragat, ya Allah rasa bersyukur sangat dapat bantu masalah customer tersebut walaupun produk yang aku jual takde pun kaitan dengan jeragat. Mylea Freckles Serum ini boleh menghilangkan jeragat tak kira yang dah lama atau pun baru. Ia bersifat Water based.

Bahan Asas dari sumber mineral dan sangat kaya dengan Ekstrak Tumbuhan dan Buahan. Kalau korang guna skincare lain pun boleh yang untuk memutihkan kulit ke tak ada masalah, Sesuai dipakai atau dicampur dengan mana-mana produk, Jadi serum ni tiada bahan kimia dan di terima oleh Kkm.

KEBAIKAN SERUM MYLEA

✔ Penawar nombor 1 masalah jeragat
✔ Mencegah jeragat dari merebak dan menebal
✔ Membantu menghilangkan bintik hitam di wajah
✔ Mencerahkan warna kulit
✔ Membantu menghilangkan parut dan bekas jerawat
✔ Membantu mendapatkan tona kulit yang sekata
✔ Membantu mencerahkan kulit wajah
✔ Merawat kulit kusam
✔ Mengawal masalah kulit berminyak
✔ Mengecilkan liang pori
✔ Membantu anda mendapatkan kulit idaman dalam jangka masa yang
cepat, berkesan & tanpa kesan sampingan.

Kebaikan serum ini sangat bagus lagi pun ia dapat merawat masalah kulit kusam serta kulit berminyak, Untuk pengetahuan korang Mylea ini adalah produk yang cepat laris dan stock sentiasa habis. Jadi kalau korang risau kehabisan stock boleh order cepat orang kata sedia payung sebelum hujan. Haaa, bila dah ada tinggal sapu je dekat muka atau tempat yang ada jeragat.



CARA GUNA

Bagi sesiapa yang tak tahu cara nak guna supaya ia lebih berkesan korang kena ikut flow yang aku tunjuk dan kena konsisten. Kalau produk tak berkesan jangan asik merungut produk tak berkesan tapi sebenarnya cara korang guna salah dan tak konsisten. Kenapa kena konsisten sebab kulit kita masih tak biasa dengan produk tersebut untuk lihat kesan terhadap kulit kita kena konsisten menggunakan sesuatu produk baru ia nampak keberkesanannya.

Mula-mula Picit sedikit Mylea Freckles Serum pada tapak tangan dan sapu pada bahagian kulit wajah yang bermasalah seperti di atasnya, Setitik Freckles Serum memadai untuk seluruh wajah kerana serum ini pekat dan tidak berminyak malah terus meresap ke dalam kulit wajah. Disyorkan pakai pada waktu pagi sekitar10 ke 15 minit sebelum makeup dan malam sebelum tidur 10 ke 15 minit sebelum apply night cream. 




Freckles Serum boleh dipakai dengan mane-mana krim malam ape-apa brand pun boleh tak ada masalah yang penting jarakkan masa sekurang-kurangnya 10 ke 15 minit untuk make sure serum telah sempurna meresap ke dalam kulit aku nasihatkan hindarkan dari produk yang mempunyai kandungan kimia yang tinggi kerana akan merosakkan tisu kulit. Sapuan kerap 2 kali sehari dinasihatkan bagi mereka yang inginkan kesan yang lebih cepat.



Nak produk bagus tapi harga nak pasar malam memang tak berkesan la ye. Kalau macam tu yang payah cari produk magus kualitinya pati harga nak 10 hengget memang tak berkesanlah. Lebih baik korang cari produk yang agak mahal sedikit yang penting puas hati muka pun nampak cantik dan masalah jeragat pun hilang. 

Harga Mylea Freckles Serum hanya RM90 sahaja, ia boleh digunakan lama memang berbaloilah lagipun nak guna tak payah banyak-banyak, sikit pun dah cukup nak jimat tak payah membazir na kengkonon nak cepat berkesan tapi nanti cepat habis korang juga yang duk merungut membazir produk kena guna banyak nanti kena beli lagi jadi dengar nasihat aku ni. Apply sikit je yang penting tiap hari pakai dan konsisten.

Untuk maklumat lanjut :-

Whatsapp : 017 777 8191 / 013 984 5104 
Fanpage   : https://www.facebook.com/Mylea-Skincare-Malaysia-556641851088801/
Website    : http://myleaskin.com/about-us/
Instagram : @mylea.official

4 comments:

  1. Nice..jeragat ni susah nak hilangnya ... btw ccl boleh pkenalkan produk ni pada kawan.harap boleh bantu selesaikan masalah jeragat pda muka dia

    ReplyDelete
  2. DONE follow..followback pls

    ReplyDelete
  3. Bagusnya serum ni banyak manfaat

    ReplyDelete
  4. Cm nk try serum ni... berkesan tak

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.