Header Ads

Majlis Perasmian Shah Alam Hari Tanpa Kenderaan Dan Hari Bumi 2017


Majlis perasmian Shah Alam hari tanpa kenderaan dan hari bumi 2017, tak sabar pergi dataran Shah Alam esok pada 16 April 2017. Acara bermula 9.00 pagi hingga 12.00 tengahari. Jom ramai-ramai kita support hari tanpa kenderaan dan hari bumi, kalau tak support siapa lagikan.

Kita nak duduk di bumi ini lama, sehingga akhir hayat kemudian anak, seterusnya cucu dan 7 ke 8 generasi akan tinggal di bumi jadi korang kenalah jaga elok-elok jangan terlalu pentingkan diri ya. Pelbagai aktiviti yang akan di adakan pada esok hari boleh eratkan silarurrahim kalau korang joint.



Selalu joint aktiviti keluarkan peluh sensorangkan , kalau bersenam sorang-sorang sekejap je buat lepas tu stop pergi makan KFC fuh, sedap tu tapi berbaloi ke lepas buang lemak makan makanan segera. Kalau korang nak sihat secara beramai-ramai boleh joint program ini.

Program yang melahirkan aktiviti sihat dan cergas. Ia adalah permulaan untuk melaksanakan program hari tanpa kenderaan banyak aktiviti korang boleh buat seperti boleh berjogging, berbasikal serta bermain papan luncur. 


Ada aktiviti mewarna untuk kanak-kanak berumur 4-17 tahun ke bawah. dari pukul 8.30 pagi hingga 11.00 pagi. Hari tanpa kenderaan ini mesti ada jalan yang akan di tutup, korang kena bersedia lalu jalan lain bagi mengelakkan jem yang bakal datang di Shah Alam.



dah kenal pasti ke belum jalan-jalan yang akan di tutup. Nampak banyak jugalah tempat akan di tutup aktiviti sihat ini perlu di sebarkan dengan kawan-kawan.

facebook : https://www.facebook.com/shahalamcarfreeday/
instagram : https://www.instagram.com/p/BSvIdXBhySa/

2 comments:

  1. ramai yang datang tak? lmabt tahu kalau tak boleh gi

    ReplyDelete
  2. baju tu..memang cantik..

    kalau pakai jalan-jalan memang best juga tu

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.