Header Ads

The Venue Shah Alam Buffet Gema Ramadhan

The Venue Shah Alam  buffet gema Ramadhan, teruja bila sampai The Venue Shah Alam mana taknya katanya review buffet ramadhan ini tempat macam nak pergi wedding je ke aku yang salah tempat. Risau juga masa tu kalau dah masuk memang malu nak keluar takut qurd tegur salam tempat ke dik? mana oi nak letak muka.

Nasib baik betul tempat yang aku datang tu ada tertera papan tanda di atas The Venue Shah Alam, rupanya inilah tempat berlangsungnya majlis pertunangan antara Joy Revfa dan Hafiz Hamidun. Memang sesuai sangan tempat ini kalau nak buat wedding atas apa-apa majlis. Kalau korang nak buat rumah terbuka dekat sini pun boleh.




Patutlah hiasa dewan di sini macam majlis kawin, bagi mereka yang tak tau The Venue ini adalah dewan atau bangunan 3 tingkat yang luas, dekorasi yang cantik menampakkan lagi ia nampak exclusive. Bagi yang gemar bertemakan garden sesuai buat event di sini pasti akan jadi memori terindah bagi pengantin. 




Bagi mereka yang ingin buka puasa di The Venue Shah Alam, korang boleh booking awal kerana mereka tidak menyediakan service seperti restoran atau hotel, apabila ada tempahan mereka baru akan open table sekurang-kurangnya 1 meja. jika makan berdua pun korang kena booking untuk 1 meja jadi ajaklah rakan-rakan atau keluarga jika ingin berbuka puasa di The Venue Shah Alam supaya suasana lebih meriah dan jimat kos. 













Korang tak akan rasa panas bila berada di dewan tersebut sebab sentiasa sejuk akan berasa ingin ke tandas. jadi bersabarlah jika terasa ingin keluar masuk dewan. Ia dilengkapi penghawa dingin yang nyaman kemudahan parking yang luas, surau, bilik VIP dan kawasan lobi yang selesa. Lokasi di Seksyen 15 korang search je The Venue Shah Alam di google map atau Waze pasti jumpa.

Semasa Buffet Ramadhan pelbagai lauk pauk dan kuih muih di sediakan, mereka menyediakan makanan tradisional yang pasti menggambit memosi lalu ketika berada di kampung. Pencuci mulut yang sedap menambah lagi rasa keenakan selepas makan makanan tradisional. 

Sekirangan berminat untuk buat tempahan buffet Ramadhan atau buat majlis perkhawinan, korang boleh booking untuk buat tempahan di nombor yang tertera di bawah. 

THE VENUE SHAH ALAM
Alamat: No.15 Jalan 15/22, Tiong Nam Industrial Park, Seksyen 15, 40200 Shah Alam Selangor

Nombor telefon: 019-8585 825 / 03-5524 7585
Email: thevenueshahalam@gmail.com
Facebook : The Venue Shah Alam
Instagram : @thevenueshahalam


4 comments:

  1. Huishhh terliur acikkk tengok menu-menu kat atas... sedapnyaaaa...

    ReplyDelete
  2. sedap-sedap makanan dekat sini kan

    ReplyDelete
  3. Wow sedap masakan masakan tu.

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.