Header Ads

Majlis pelancaran Widwid Youth Serum Di Kelab Royal Shah Alam

Majlis pelancaran Widwid youth serum telah di adakan Kelab Royal di Shah Alam, pengasas widwid serum iaitu Puan Widyatulila Basuni telah mendapat permintaan ramai terhadap produk Widwid serum. 



Permintaan yang menggalakkan meyakinkan pengasas produk ini mampu mencapai sasaran sehingga 50,000 jualan. Produk ini juga telah mendapat banyak testimoni yang positif. Kandungan Widwid serum ini adalah dari ekstrak bahan semulajadi dan bebas dari bahan yang bahaya, kesannya adalah seawal 7 hari walaupun anda pakai yang sampai sebulan kulit anda akan rasa lain dan sangat anjal.



Majlis ini juga adalah untuk mengumumkan pakej yang menarik kepada agent dan stokis yang  mencapai sasaran, mereka akan mendapat reward percutian ke Thailand dan London. Reward tersebut adalah untuk mereka supaya lebih bersemangat membuat jualan dan nikmati percutian yang di tawarkan.





sasaran jualan jika agent atau stokis hendak pergi ke Thailand adalah 300 unit untuk 1 tiket dan ke London 850 unit. Semasa di Majlis pelancaran Widwid serum umumkan reward zira pula yang teruja dengar dapat pergi bercuti ke Thailand dan London jika capai sasaran. Pengasas, Puan Widyatulila Basuni juga mengalu-alukan agent baru juga ingin menjadi sebahagian dari ahli Widwid serum.





Untuk mencapai sasaran, anda jangan risau pengasas ada memberi tunjuk ajar untuk tingkatkan jualan supaya agent dan stokis lebih yakin membuat jualan sehingga capai sasaran. Jadi, bagi mereka yang tidak pernah berniaga atau tidak yakin anda boleh tanya dengan founder untuk menjadi seorang yang lebih yakin. 



Majlis ini bukan sahaja untuk mengumumkan reward yang agent dan stokis akan dapat tapi ada satu kejutan yang mereka dapat iaitu, dengan kehadiran penyanyi popular dengan lagu "Jampi" iaitu Heal Husaini telah memeriahkan majlis tersebut.

Untuk infi lanjut mengenai WidWid Youth serum :-
Facebook: widwid skincare serum
Instagram : @Widwidskincarehq

5 comments:

  1. Zaza pun suka kalau produk tu dari bhn semulajadi.. Sblm ni ada jgk bc skit2 pasal widwid serum ni..

    ReplyDelete
  2. Nampak menarik je prduk ni..

    ReplyDelete
  3. Wahhh bestnya. Teringin nak pergi event macam ni..

    ReplyDelete
  4. Byk betul produk baru kan skrg..hahaha...hopefully makin bertambah maju!

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.