Header Ads

Membeli Dan Memborong Produk Dari China Kini Lebih Murah di Taobao.com dan 1688.com

Membeli Dan Memborong Produk Dari China Kini Lebih Murah. Nak bulan puasa ni mesti ramai yang nak cari side income dan ramai juga yang zira tengok tengah survey produk yang hot agar jualan laku. Sebelum tu kena servey permintaan produk apa yang laki untuk ramadhan kali ni.

Lepas survey kena cari produk pula, ini satu masalah yang ramai susah nak cari mungkin ada tapi bila dah dapat produk yang sesuai masalah harga pula mahal. Jadi untung kita mesti sikit. Okey, kat sini zira nak kongsikan kepada anda yang nak dapatkan produk dari China dengan harga yang murah.



Jika tengok di gambar tersebut, anda boleh dapat idea, seperti survey kain ela, assories, tudung, kasut dan sebagainya. Kesemua ini adalah barang yang hot ketika ramadhan. 

Anda boleh survey barang dan harga di Taobao.com dan juga 1688.com tanpa perlu pergi ke China hanya survey melalui online sahaja. Skill yang betul anda akan dapat harga murah, pendedahan kepada anda yang betul-betul ingin mencari side income bagi yang berniaga di shopee pula, sangat di galakkan menyimpan stock.

Jika sudah tahu bagaimana borong produk di China itu salah satu bonus tapi jika tak tahu anda boleh terus baca entry ini, untuk mengetahui cara borong produk di Taobao.com dan 1688.com, Zira nak kongsikan panduan borong produk di China yang pasti tidak mengecewakan anda. Jika anda survey di E-commerce lain mungkin ada tapi harga lebih mahal, E-commerce yang zira cadangan ini jauh lebih murah.





Sebagai peniaga kita mesti nak untung lebih, jadi zira cadangkan anda dapatkan Ebook ini dengan segera sebelum ia naik harga. Sekarang ni masih harga promosi, zira nak kongsikan antara part time yang anda boleh lakukan selepas tuntut ilmu ialah :-


  • Beli barang keperluan rumah
  • Jadi personal shoppee 
  • Dropshipper
  • Pre-Order
  • Jadi supplier 

Anda boleh pilih nak lakukan mana satu, Kesemua cara ini anda boleh jual produk di marketplace yang hot, seperti lazada, shopee dan lain-lain. Untuk dapatkan panduan ini anda boleh klik ke Panduan Borong China  


10 comments:

  1. mudah la kalau ada e-book macam ni...haritu ingat nak beli yg ebook berjual kat shopee, tap tak kesampaian...hahahaha...ini ada complete semua lg baguih!

    ReplyDelete
  2. menarik ni..nanti boleh bagitau kat en. husband pun nak tahu pasl ni juga

    ReplyDelete
  3. TB biasa dengan Taobao tu.. tapi yang 1688 tu 1st time dengar..

    ReplyDelete
  4. Dah lama tak shopping produk dari China .bagus tuntut ilmu boring barang melalui ebook

    ReplyDelete
  5. Gut info zira.. yg nk berniaga mmg patut baca ni..

    ReplyDelete
  6. wahh mudah dah sekarang. tak perlu ke sana dah kan.

    ReplyDelete
  7. Bagus ade buku panduan mcm ni.. Senang kita nak refer kan. Bnyak cara nk bisnes..kne cari ilmu dan baca tentang semua ni..

    ReplyDelete
  8. Eh dulu emi pernah cuba tau nak beli dari taobao ni. Tapi tak reti, haha. Last2 tak beli pun

    ReplyDelete
  9. Ahhhh best kan shopping at taobao. I pun selalu check out this site kadang boleh beli macam macam dengan harga yang murah.

    ReplyDelete
  10. Dlu pernah try kat taobao...mmg murah.. Berbaloi sgt shopping kt situ... Tapi yg 1688.com xpernah lagi.. Boleh la try nnti

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.