Header Ads

Nak Ubah Hidup 2019, Anda Perlu Tahu Caranya Dari Zero Ke Jutawan

Nak Ubah Hidup 2019, Anda Perlu Tahu Caranya Dari Zero Ke Jutawan, Masalah sering ada pada setiap orang tapi ia berbeza-beza, bila masuk tahun baru tentu ada yang berazam nak ubah hidup lebih baik tapi ramai taktau cara yang betul. Lagi parah masalah hutang makin banyak, jadi macam mana nak ubah hidup kalau masalah makin bertambah. Pernah tak anda lihat orang yang berjaya? Tentu pernah tapi pernah tak anda tanya mereka macam mana mereka ubah kehidupan jafi lebih baik? Tentu anda berasa malu nak tanya.



NAK UBAH HIDUP, ini caranya

Mesti ramai nak tahu macam mana cara nak ubah hidup tiap hari asik sama ke kehidupan kita, Caranya hadir program "NAK UBAH HIDUP" ini adalah satu program untuk anda kenal dan kuasai potensi diri, kewangan dan bisnes. Jangan kita di belenggu dengan hutang, makin lama makin banyak hutang. Semua orang ada kisah silam masing-masing untuk rasai pengakhiran hidupnya anda boleh tonton video ini sampai habis



Hidup kita akan jadi lebih baik jika kita tahu cara untuk ubah hidup. Program Nak Ubah Hidup ini akan di adakan pada 30 Ogos hingga 1 September 2019 di SetianCity Convention Center (SCCC), Setia Alam, Shah Alam. Ramai yang pernah hadir dari biasa-biasa menjadi luar biasa.

Program ini selama 3 hari dan ia akan menghimpunkan ramai usahawan yang serius nak ubah hidup mereka. Program ini adalah anjuran Rickworks. Ramai sebenarnya usahawan berniaga tanpa ilmu perniagaan yang betul dan menyebabkan bisnes sukar berkembang.





Bagi mereka yang bijak mengambil peluang mereka akan hadir ke program ini dan muncul sebagai usahawan berjaya di dalam pelbagai bidang kerana mereka berjaya mengambil peluang serta merubah hidup mereka untuk keluar dari masalah yang ada.

Dr Azizan Osman sebagai Master Ciach Rickworks telah berjaya melahirkan ramai usahawan yang bergelar jutawan dan banyak menyumbang kepada perkembangan dan maju dalam bidang usahawan.



Antara founder yang pernah hadir ke program Rickworks ialah:-
  • Norhayati Che Kar - Pemilik bawal yayaray eksklusif
  • Das Abdul Global - Pemilik Das Abdul Global Sdn Bhd
  • Puam Noor & Tuan Ruhil - Pemilik Fashion baju kurung by reefa
Dr Azizan Osman adalah individu yang memulakan hidup secara sederhana, keupayan yang luar biasa dapat mempengaruhi perubahan positif seseorang individu untuk menghasilkan kerja. Beliau bergelar jutawan seawal usia 33 tahun melalui syarikat yang di asaskannya pada tahun 2008. 

Sejak 2015 pula menerusi program high net worth coaching bersama kumpulan titanum, dr Azizan telah memberi bimbingan kepada lebih 300 usahawan. Untuk tahun 2019 pula ini adalah titik permulaan dalam kehidupan peserta yang mahu di bantu dari zero ke jutawan hanya dengan berniaga. 



Ekonomi yang semakin mencabar, terutamanya bagi mereka yang berpendapatan rendah harus bangkit untuk ubah hidup di tambah dengan harga barang semakin meningkat nilai ringkit juga menurun. 

Bila dah ada peluang, anda ada rasa nak ubah hidup tak? Jadi apa kata daftar ke program "NAK UBAH HIDUP" klik website di bawah. Untuk maklumat lanjut mengenai program ini, anda boleh layari website dan sosial media di bawah 

Hotline : 1300-88-2424
Email : inquiries@richworks.com.my


15 comments:

  1. Mmang best pergi program seminar macamni, rasa semangat nak berjaya dalam hidup

    ReplyDelete
  2. This is so inspiring! I would love to change my life too

    ReplyDelete
  3. Memang ramai usahawan berjaya bawah bimbingan Azizan Osaman ni, dasyat kepakaran modul dia bawa ni

    ReplyDelete
  4. Bagus kan program macam nie..

    ReplyDelete
  5. Tengok mmg ramai yang join program dr azizan ni dan ramainyang berjaya. Mesti bagus apa yg disampaikan dr azizan..

    ReplyDelete
  6. Best kalau dgr seminar dia .. Tak rugi

    ReplyDelete
  7. Betul tu nak ubah siri kena ada ilmu yang bagus

    ReplyDelete
  8. Baguslah ada event macam nih! Membuka mata dan minda kita untuk dapat idea nak berjaya. Bukannya mudah nak jadi senang tanpa usaha.

    ReplyDelete
  9. bagus program ni. kena juga sekali sekala masuk program macam ni walaupun kita tak run business. untuk tingkatkan keyakinan diri

    ReplyDelete
  10. zira pergi ke kelas dia? Bagusnya. Emi pernah pergi sekali je.

    ReplyDelete
  11. This kind of motivational talk or sharing is good to boost our semangat to berjaya kan.

    ReplyDelete
  12. Bagus program begini rugi kalau tak sertai

    ReplyDelete
  13. Wahh. Teringin juga nak pergi talk macam ni :D

    ReplyDelete

Copyright iuzira | Designed By: Shedaucu.com. Powered by Blogger.